معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: با مداخلات اجتماعی انجام شده در حوزه مسائل اجتماعی توانستیم نرخ طلاق را در استان ۸.۵ درصد کاهش دهیم.

کاهش آمار اسیب های اجتماعی در استان کرمانشاه به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   محمد ابراهیم الهی تبار امروز سه شنبه در همایش شورا‌ها و دهیاران روستا‌های استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: روستا‌ها نماد تلاش و سخت کوشی و منشا تولید و پایداری جامعه هستند.

الهی تبار بیان کرد:  با مداخلات اجتماعی انجام شده در حوزه مسائل اجتماعی توانستیم نرخ طلاق را در استان ۸.۵ درصد کاهش دهیم روند خودکشی در استان کرمانشاه متوقف  شده همچنین با افزایش تاب آوری مردم توانستیم نزاع‌های فردی و جمعی را کاهش دهیم.

او به جنگ اقتصادی حاکم بر جو کشور اشاره کرد و گفت: اگر چه در در این جنگ اقتصادی مردم متحمل خساراتی خواهند شد و ممکن است با کمبود‌هایی مواجه شوند، اما آنچنان که از سنگلاخ‌های سخت در جنگ تحمیلی گذشتیم امروز نیز با همدلی و همراهی مردم و همچنین بصیرت و آگاهی مسئولان پیروز خواهیم شد.

او اظهار داشت: همانگونه که معاندان تاکنون هرگونه خط و نشانی برای ملت و کشور ایران کشیده اند به بن بست خورده است امسال نیز در دوم اسفند به همه آن‌ها نشان خواهیم داد که باز هم در محاسبات خود اشتباه کرده اند.

انتهای پیام/ز

 

روند خودکشی در استان کرمانشاه متوقف  شد

برچسب ها: اعتیاد ، طلاق و ادواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.