کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی با کامبوج سطح و اندازه تیم ملی فوتبال را مشخص نمی‌کند.

جلال چراغپور کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از بازی تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج اظهار کرد: به نظرم بازی با کامبوج نکته مثبتی که دارد این است که راحت و آسان است و بعد از آن با حریفان اصلی مان بحرین و عراق مواجه می شویم. به هر حال این بازی نیست که اندازه و سطح فنی تیم ملی را نشان بدهد.شاید تیم ملی تغییراتی در خط دفاع و ترکیب خود در برای این بازی داشته باشد اما تا روز بازی قابل پیش بینی نیست. 

چراغپور درباره ارزیابی اش از لیست تیم ملی فوتبال گفت: لیست تیم ملی برای بازی با کامبوج اشکالی ندارد و شاهد نوآوری و تغییراتی در ترکیب تیم ملی هستیم که براساس آن چند بازیکن به تیم ملی دعوت شدند. همچنین بازیکنانی همانند وریا غفوری، عزت اللهی و جهانبخش  در تیم ملی نیستند اما بازیکنانی هم برای این 2 بازی پیش رو دعوت شدند. به نظرم 5، 6 بازیکن هستند که در اردوی های بعدی  بر روی آنهاتجدید نظر خواهد شد چرا که دوران انجام بازی های سنگین  برای آنها به سر آمده است و دیگر شاهد بازی سرعتی از این بازیکنان نیستیم. 


بیشتر بخوانید: هماهنگی ویلموتس و استیلی برای بازیکن ملی پوش


او درباره توجه  ویلموتس به لیگ ایران بیان کرد: بله انتخاب نفرات جدید تیم ملی نشان می دهد که ویلومتس لیگ ایران را می بیند و به آن توجه می کند. به هر حال ویلموتس برای تماشای بازی گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم تا سیرجان هم رفته بود و این موضوع خوب است که لیگ کشورمان را رصد می کند. یکی از نکات جالب توجه این است که محمد نادری و سیاوش یزدانی به تیم ملی دعوت شدند. 

انتهای پیام/ 

اظهارات چراغپور درباره بازی تیم ملی ایران و کامبوج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.