سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی کامبوج تیمی نیست که ملی پوشان ما را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ اذیت کند.

طالبی: کامبوج تیمی نیست که ما را اذیت کند/ بحرین نقش تعیین کننده در صدرنشینی ایران و عراق دارد

جلال طالبی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از بازی ایران و کامبوج اظهار کرد: بازی با کامبوج برای تیم ملی مشکلی ایجاد نمی‌کند. این بازی در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و کامبوج هم از تیم‌های درجه‌های ۲ - ۳ آسیا است. ما از لحاظ فنی و تجربه‌ قابل قیاس با کامبوج نیستیم اما نباید از اتفاقات فوتبال غافل شویم. به هر حال کامبوج تیمی نیست که ما را اذیت کند.

نفرات تیم ملی در زمان کی روش مشخص بودند

طالبی درباره عملکرد ویلموتس بیان کرد: زود است درباره عملکرد ویلموتس صحبت کنیم. البته ویلموتس با تجربه‌ای که دارد به طور حتم می‌تواند به فوتبال کشورمان کمک کند. ویلموتس بر بازی‌های لیگ برتر نظارت دارد و چند بازیکن را از طریق تماشای لیگ انتخاب کرده است. در زمان کی روش نفرات تیم ملی از قبل مشخص بودند، اما اکنون ویلموتس برخلاف کی روش عمل می‌کند. سرمربی تیم ملی به بازیکنان آماده شانس می‌دهد تا خود را نشان بدهند، اما بعد از مدتی باید ترکیب خود را بشناسد چرا که تیم ملی باید به یک ثبات تیمی برسد.


 بیشتر بخوانید: هماهنگی ویلموتس و استیلی برای بازیکن ملی پوش


او درباره ارزیابی اش از لیست تیم ملی فوتبال بیان کرد: سلیقه‌ها در انتخاب بازیکنان متفاوت است و ما از شیوه و تاکنیک ویلموتس اطلاعی نداریم  که به چه بازیکنانی نیاز دارد. بهتر است ویلوتس شانس بازی به بازیکنان جوان در بازی با کامبوج را به آن‌ها بدهد. 

ما از ابتدا هم به دنبال فوتبال تدافعی نبودیم 

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: به طور کلی ما احساسی هستیم و براساس احساسات خود تصمیم می‌گیریم. از ابتدا هم به دنبال ارائه فوتبال تدافعی نبودیم و فقط در دوران کی روش دفاعی بازی می‌کردیم و تماشاگران هم از فوتبال لذت نمی‌بردند. تیم ملی در زمان کی روش نتیجه می‌گرفت، اما بازی‌ها مورد پسند تماشاگران نبود. البته ارائه فوتبال  هجومی نسبت به فوتبال تدافعی سخت است چرا که برای بازی هجومی باید برنامه و نقشه داشته باشیم.  

طالبی درباره اینکه پیش بینی اش از گروه تیم ملی ایران تصریح کرد: بازی راحت و آسانی نداریم و همه حریفان قدرتمند هستند. البته تیم ملی بحرین نقش تعیین کننده برای صدرنشینی ایران یا عراق دارد. بازی اصلی ما با عراق است.  

تیم ملی امید سرگردان و بدون برنامه است 

سرمربی اسبق  تیم ملی فوتبال درباره تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی امید گفت: تیم ملی امید سرگردان است و برنامه اش مشخص نیست. برای اولین بار نیست که این اتفاقات برای تیم ملی امید رخ می‌دهد. البته کار درستی کردند که وضعیت تیم ملی امید را قبل از بازی‌های انتخابی المپیک مشخص کردند.  


بیشتر بخوانید: بحرینی‌ها با لژیونر اروپایی مقابل تیم ملی فوتبال ایران 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار