مدیر کل پست استان همدان از توزیع ۴۰ هزار گذرنامه در استان همدان در استان خبر داد.

وجود ۶۸۱ صندوق پستی شهری و روستایی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد امیدی، مدیر کل پست استان همدان با بیان اینکه تا کنون ۹۰ در صد از کارت سوخت‌های استان همدان توزیع شده است، گفت: از این تعداد ۵۵ در درصد مربوط به شهر همدان بوده و بقیه آن مربوط به سایر نقاط استان است.

او ۱۰ در صد از کارت سوخت‌های استان را معطل عنوان کرد و افزود: در مجموع ۱۵ هزار کارت معطل در استان وجود دارد.

مدیر کل پست استان همدان با بیان اینکه مردم باید قبل از اینکه به باجه پستی مراجعه کنند حتماً به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ مراجعه کرده و بارکد پستی را دریافت کنند و از محل کارت سوخت مطلع شده و بعد برای تحویل مراجعه کنند، گفت: در خصوص گذرنامه نیز اقداماتی برای توزیع آن صورت گرفته است.

امیدی در ادامه بیان کرد: تا کنون ۴۰ هزار گذرنامه از سوی اداره پست توزیع شده است که این میزان نسبت به سال گذشته ۸۰ در صد افزایش داشته اشت.

او با بیان اینکه گذرنامه‌های ۳ استان ایلام، کرمانشاه و کردستان از همدان به این استان‌ها ارسال می‌شود، گفت: ۴۰ هزار فقره گذرنامه در استان همدان توزیع شده است.

مدیر کل پست استان همدان   از وجود  ۵۰۱ واحد پستی در استان همدان خبر داد و گفت:  ۸۵ درصد از این واحد‌ها از سوی بخش خصوصی اداره می‌شود.

امیدی گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال ۲ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۷۴ فقره مرسوله وارده و صادره در پست استان همدان مبادله شده است.

او تعداد صندوق های پستی شهری را ۲۴۸ واحد و تعداد صندوق های پستی روستایی را ۴۳۳ مورد عنوان کرد و گفت: در استان همدان ۱۳۳ دفتر پیشخوان دولت وجود دارد.

مدیر کل پست استان همدان گفت: در ۶ ماهه امسال بیش از ۹ میلیون و ۷۴ فقره مرسوله وارده و صادره از استان همدان انجام شده است.

امیدی ترافیک محصولات صادره استان را بیش از یک میلیون و ۳۹۰هزار عنوان کرد و افزود: یک میلیون و ۴۵۴ محصول هم به این استان وارد شده است.

انتهای پیام/ب

 

وجود بیش از ۵۰۰ واحد پستی فعال در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.