اولین کتاب مهدی رضایی با عنوان «چه کسی از دیوانه‌ها نمی‌ترسد» پس از ده سال دوباره منتشر می‌شود.

اولین کتاب مهدی رضایی پس از ده سال دوباره منتشر می شود

مهدی رضایی نویسنده و مدرس داستان نویسی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  از چاپ دوم اولین رمانش بعد از ده سال خبر داد و گفت: پس از انتشار اولین رمانم در سال ۸۹ با نام «چه کسی از دیوانه‌ها نمی‌ترسد؟» با اقبال خوبی روبرو شدم؛ چیزی که در انتشار اولین کتابم متوجه شدم، مسئله ضعف در پخش کتاب بود که تقریباً مربوط به تمامی ناشران است. بنابراین خیلی از دوستان در شهر‌های دور یا خارج از کشور از خواندن این کتاب محروم ماندند.

او افزود: پس از اینکه چاپ اول «چه کسی از دیوانه‌ها نمی‌ترسد» تمام شد، تصمیم گرفتم امتیاز آن را به صورت گسترده در اینترنت منتشر کنم. خیلی‌ها این کار را اشتباه بزرگ از سوی من قلمداد می‌کردند؛ اما من دوست داشتم خوانده شوم. این رمان این سال‌ها در سایت‌های مختلف اینترنت در مجموع بیش از ۱۵۰ هزار بار خوانده شده است و هنوز هم مخاطبان خود را دارد.

این نویسنده با اشاره به تصمیش برای انتشار دوباره کتاب «چه کسی از دیوانه‌ها نمی‌ترسد» بیان کرد: به درخواست دوستان و مخاطبانم دوباره کتاب را منتشر می‌کنم. مخاطبانم همچنان مشتاق خواندن کتاب چاپی هستند و این تنها دلیل من برای ارائه چاپی این اثر است. این کتاب به زبان انگلیسی در آمریکا و به زبان کردی در عراق ترجمه و چاپ شده است. چاپ دوم رمان از سوی انتشارات آرادمان با مدیریت علیرضا بهرامی منتشر خواهد شد.

رضایی ادامه داد:. ترجمه رمان «من بن لادن را کشتم» هم در مراحل نهایی است و احتمالاً تا پایان سال در آمریکا منتشر شود. نگارش رمانی را هم به تازگی شروع کرده ام که بعداً درباره آن صحبت خواهم کرد و همچنان در زمینه نگارش یک فیلمنامه آزمون و خطا می‌کنم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار