فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: هم اکنون با توجه به اینکه تردد‌ها در حال افزایش است، حجم ترافیک نیز روندی افزایشی دارد علی رغم افزایش حجم ترافیک، مشکلی در جریان تردد‌ها نداریم و همه مسیر‌ها باز است.

تردد محورهای منتهی به مرز خسروی در حال افزایش استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ محمد حیدری  در خصوص وضعیت ترافیکی محور‌های استان کرمانشاه (منتهی به مرز خسروی) اظهار داشت: هم اکنون با توجه به اینکه تردد‌ها در حال افزایش است، حجم ترافیک نیز روندی افزایشی دارد علی رغم افزایش حجم ترافیک، مشکلی در جریان تردد‌ها نداریم و همه مسیر‌ها باز است.

حیدری پرحجم‌ترین محور از نظر بارترافیکی را مربوط به محور کرمانشاه- اسلام آباد غرب دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه محور حمیل به سرآبله یک راه دو طرفه غیرمجزا داریم و این محور بسیار پرپیچ و خم بوده و پرتگاه‌هایی نیز در مسیر وجود دارد، رانندگان باید با احتیاط بیشتری از این مسیر تردد کنند.

او با تاکید بر اینکه رانندگان در این مسیر از سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند، افزود: با توجه به اینکه احتمال ریزش سنگ نیز در این مسیر وجود دارد، رانندگان در مناطقی که ترانشه وجود داشته و احتمال ریزش وجود دارد، حتی اگر خودروی آن‌ها خراب شد، توقف نکنند.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

زائران عتبات عالیات می‌توانند با خودرو شخصی خود تا قصرشیرین بیایند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.