افشای اطلاعات کاربرانی که در سری جهانی FIFA 20 ثبت نام کردند

اطلاعات جدید از بازی FIFA 20 نشان می‌دهد که اطلاعات کاربران سری جهانی آن با بروز یک خطا لو رفته است.

افشای اطلاعات کاربرانی که در سری جهانی FIFA 20 ثبت نام کردندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر اطمینان دارید که یک بازیکن خوب در بازی FIFA 20 هستید، و آنقدر خوب که دوست دارین در برنامه سری جهانی FIFA جایی داشته باشید، دلتان می‌خواهد که در این جشنواره خاص از طرف شرکت EA به محض این که ثبت نام آغاز شد، ثبت نام کنید، اما متأسفانه برای برخی از کاربران این اتقاق، اتفاق شیرینی نبود. سرور‌های EA به صورت سهوی اجازه دادند که اطلاعات خصوصی ۱۶۰۰ نفر از ثبت نام کنندگان فاش شود.

این اشتباه اخیری بوده است که از زمان عرضه بازی FIFA 20 رخ داده است. بخش Career این بازی به قدری مشکل دارد که حتی ورزشکار روی کاور EA، جوئل امبید در شبکه‌های اجتماعی در مورد مشکلات متداول این بخش شکایت کرد. بخش گیم‌پلی آنلاین این بازی هم در هنگام اجرای حرکات نمایشی یا هنگام تکل با مشکل مواجه می‌شود. با این حال، همه این موارد در مقایسه با گاف اخیر EA کمرنگ است.


بیشتر بخوانید: با تاثیرگذارترین بازی‌های رایانه‌ای از نظر گرافیک اجرایی، آشنا شوید


به عبارت ساده، افشا کردن جزئیات شخصی طرفداران بازی یک شرکت کاملا غیر قابل قبول است. EA باید بداند که بازی FIFA 20 و این اتفاق مهم، محبوب هستند. برقرار نکردن امنیت اطلاعات کاربران قبل از ثبت نام آن‌ها اشتباه و مسئله بزرگی است که نباید نادیده گرفته شود. متخصصان برنامه‌نویسی این شرکت پس از ۳۰ دقیقه صفحه ثبت نام را غیرفعال کردند، اما دیدن اطلاعات شرکتی به بزرگی EA کاملا تحقیرآمیز به نظر می‌رسد.

گفتنی است، EA اعلام کرده است که صفحه سری جهانی FIFA 20 به تازگی یک آپدیت گرفت که مسئله را برطرف کرد.

انتهای پیام/

افشای اطلاعات کاربران FIFA 20

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.