جانشینی هازارد به جای رونالدو در کاور FIFA 20

شرکت الکترونیک آرتز تصویر کاور بازی FIFA 20 را منتشر کرد که در آن هازارد جانشین رونالدو شده است.

جانشینی هازارد به جای رونالدو در FIFA 20به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان معرفی بازی FIFA 20 در مراسم E3 امسال، دائما اطلاعات جدیدی از این بازی توسط استودیو سازنده آن یعنی الکترونیک آرتز منتشر می‌شود. به تازگی شرکت الکترونیک آرتز تصویری از کاور بازی FIFA 20 را منتشر کرد که بر اساس آن مشخص شد قرار نیست امسال تصویری از برترین بازیکن جهان یعنی رونالدو روی بسته بندی این عنوان قرار گیرد. اما این خبر به معنای وجود داشتن تصویر بازیکنی ناشناخته و ضعیف روی بسته بندی بازی نیست و قرار است تصویر یکی از بهترین بازیکنان جهان در نسخه جدید فیفا، جانشین رونالدو شود.

از آنجایی که عنوان فیفا همواره به تیم رئال مادرید وفا دار بوده است، این بار نیز تصویر ستاره جدید این تیم یعنی ادن هازارد را روی بسته بندی بازی خود قرار داده است. ادن هازارد که به تازگی و به مبلغ ۱۳۰ میلیون یورو توسط رئال مادرید خریداری شده، قرار است جانشین رونالدو در این تیم شود و سرمربی این تیم نیز امید دارد که با وجود ادن هازارد اوضاع تیم او بهبود خواهد یافت. لازم به ذکر است که تصویر هازارد روی نسخه پایه و استاندارد این بازی قرار خواهد داشت. از آنجایی که بیشتر گیمر‌ها نسخه استاندارد این بازی را خریداری می‌کنند همین انتظار هم از الکترونیک آرتز می‌رفت تا تصویر ستاره تیم طرف قرارداد خود را روی نسخه پر فروش بازی چاپ کند.

جانشینی هازارد به جای رونالدو در FIFA 20

بازیکنی که قرار است روی نسخه FIFA 20 Champions Edition جا خوش کند، ویرجیل وان دیک است که در سال ۲۰۱۸ به تیم لیورپول پیوست و به این تیم کمک کرد تا کاپ لیگ قهرمانان را از آن خود کنند. او خود را یکی از برترین مدافعان جهان معرفی کرد و گفت قرار است در عنوان FIFA 20 نیز یکی از برترین‌ها باشد.


بیشتر بخوانید: جزئیات جدید بازی FIFA 20 منتشر شد


هنوز مشخص نیست تصویر کدام یک از بازیکنان قرار است روی نسخه Ultimate Edition قرار گیرد، اما می‌توان حدس زد که تصویر کیلین امباپه احتمالا یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای این نسخه خواهد بود. FIFA 20 قرار است در ۲۷ سپتامبر سال جاری برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود همچنین یک نسخه Legacy Edition نیز برای کنسول نینتندو سوویچ در روز‌های آینده عرضه خواهدشد.

انتهای پیام/

کاور بازی FIFA 20 منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار