برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران، این هفته میزبان سردار نوریان بوده که به صورت تصویری در شبکه مردم خبر بازپخش می‌شود.

برنامه رادیویی به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با هفته نیروی انتظامی برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران میزبان سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد نوریان؛ معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
جامعه محوری با توجه به نیاز‌های روز؛ فناوری‌های نوین و آسان‌تر کردن دسترسی مردم به خدمات انتظامی به همراه موضوع داغ گذرنامه و امور مرزی در روز‌های پیاده روی اربعین از محور‌های اصلی گفتگو با سخنگوی ناجا در این برنامه است.

همچنین پاسخ این مقام انتظامی به سوالات مردم در موضوعات مختلف مرتبط با نیروی انتظامی از دیگر محور‌های برنامه این هفته خواهد بود. مخاطبان همزمان با پخش برنامه می‌توانند پرسش‌های خود را از طریق شماره پیامک ۹۰۰، ۳۰۰۰۰ با معاون اجتماعی ناجا مطرح کرده تا علاوه بر پاسخگویی به تعدادی از آن‌ها در زمان پخش برنامه، مابقی سوالات و درخواست‌های پیامکی شنوندگان جهت پیگیری در اختیار مسئولان نیروی انتظامی قرار گیرد.

 این برنامه در شبکه تلویزیونی اینترنتی "مردم‌خبر" نیز باز پخش شده که علاقمندان می‌توانند این برنامه را پس از پخش در رادیو ایران از طریق این شبکه ببینند.

گفتنی است برنامه بحث روز کاری از گروه سیاسی رادیو ایران هر چهارشنبه در نیمه دوم سال به طور زنده و مستقیم از ساعت ۱۲:۴۰ تا ۱۳ و ۲۰ دقیقه تقدیم مخاطبان رادیو ایران می‌گردد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار