دبیرکل شورای مرکزی جامعه اسلامی مدیران با بیان اینکه قوه قضاییه عملکرد خوبی در مبارزه با فساد داشته است، گفت: مبارزه با فساد از مطالبات مردمی بوده و جامعه انتظار برخورد سختگیرانه تری با فساد را دارد.

مبارزه با فساد از مطالبات مردمی است/ قوه قضاییه عملکرد‌ خوبی در مبارزه با فساد داشته استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ناظمی اردکانی، دبیرکل شورای مرکزی جامعه اسلامی مدیران در جلسه نمایندگان ادوار مجلس جبهه نیرو‌های مردمی انقلاب با بیان اینکه قوه قضاییه عملکرد خوبی در مبارزه با فساد داشته است، گفت: مبارزه با فساد از مطالبات مردمی بوده و جامعه انتظار برخورد سختگیرانه تری با فساد را دارد.

او ادامه داد: گفتمان انتخابات پیش رو باید همه ایده‌های احزاب با سلیقه‌های مختلف را در برگیرد و بازگو کنننده مطالبات اجتماعی باشد.

اردکانی به ارزیابی مجلس فعلی پرداخت و گفت: مجلس فعلی راهبر تعیین کننده‌ای برای برون رفت از مشکلات کشور را نداشت و طیف‌های سیاسی نقد همه جانبه‌ای نسبت به عملکرد مجلس فعلی دارند.

دبیرکل شورای مرکزی جامعه اسلامی مدیران ادامه داد: آنچه این روز‌ها در آستانه انتخابات مجلس در طیف نیرو‌ها کار می‌شود تحقق وحدت حداکثری است که می‌تواند در سایه ائتلاف حداکثری از نیرو‌های انقلاب و جریانات ارزشی، احزاب و داشتن یک گفتمان انتخاباتی که در برگرفته نگاه احزاب با سلایق مختلف سیاسی است، محقق شود.

او درباره انتظارات مردم از مجلس آینده تصریح کرد: این انتظارات می‌تواند ناکارآمدی‌های مجلس را جبران کند و مجلس در رأس امور قرار بگیرد. برداشت کارکرد مجلس فعلی قابل قبول نیست.

اردکانی با بیان اینکه مردم انتظار دارند مجلس آینده کارآمد و پویا باشد، اظهار کرد: مجلس آینده بایستی بازگشتی به ارزش‌های انقلابی داشته باشد و از نسخه‌های بیگانگان روی گردان باشد.

او با بیان اینکه انتظار است در مجلس آینده اقتصاد ملی تقویت شود، تأکید کرد: ساختار بودجه و فضای کسب کار باید اصلاح شود تا نقدینگی سرگردان در کشور در عرصه تولید صرف شود.

دبیرکل شورای مرکزی جامعه اسلامی مدیران با بیان اینکه مجلس آینده باید مبارزه جدی با فساد داشته باشد، گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جهان موجب سرافرازی کشور شده و باید مجلس آینده در جوانان روح امید ببخشد و برای تحقق چشم انداز ۱۴۰۴ و بیانیه گام دوم و سیاست‌های کلی نظام ریل گذاری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار