رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک از دستگیری فردی در رابطه با بسته بندی برنج‌های با کیفیت پایین در بسته بندی‌های شکیل و برنج‌های برند خبر داد.

کشف بیش از هزار کیلوگرم برنج تقلبی در پایتختبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد قدیمی بیان داشت: با دریافت خبری منبی اینکه فردی با احداث کارگاهی در جنوب تهران برنج‌های با رزش پایین‌تر را در کیسه برنج‌های دارای برند پر و پس از بسته بندی با هولوی شرکت‌های معروف به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیم عملیات کلانتری موفق به شناسایی کارگاه برنج‌های تقلبی در جنوب تهران شدند، ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با دستور قضائی تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری متهم و بازرسی از آن محل به کارگاه متهم اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران در محل، ماموران مشاهده کردند فردی در حال بسته بندی برنج‌های تقلبی و ریختن آن‌ها در کیسه‌های برند و معروف‌تر می‌باشد و بررسی‌های بیشتر حکایت از این داشت که در این محل ۲ دستگاه دوخت کیسه و تعدادی هولوگرام و لیبل مربوط به برنج‌های مرغوب ایرانی وجود دارد.

سرهنگ قدیمی افزود: متهم در بدو دستگیری در همان محل به جرم ارتکابی اش را اعتراف کرد و بیان داشت: برنج‌ها را با دستگاه پر می‌کنم و از بازار کیسه‌های برنج هندی بی نام و نشان که از لحاظ ارزش ریالی پایین‌ترین قیمت را در بازار دارد، خریداری می‌کنم و سپس در کیسه‌هایی با لوگوی‌های برند می‌ریزم که ارزش بیشتری دارند.

بنا براین گزارش در این کارگاه تعداد ۱۵۲ کیسه ده کلیویی آماده برای توزیع جمعا به مقدار یک هزار و ۵۲۰ کیلو گرم برنج تقلبی کشف شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار