رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان گفت: متهم پس از سوارکردن خانم جوان با تعارف آبمیوه مسموم او را بی هوشی و اموالش را به سرقت برد.

زن جوان طعمه سارق مسافرکش نما شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید لشینی اظهار کرد: روز بیستم شهریور امسال خانمی جوان به کلانتری ۱۱۸ ستارخان مراجعه و با طرح شکوائیه‌ای مدعی بود: در خیابان نواب به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری که راننده آن مردی حدودا ۳۰ ساله بود، شدم.

پس از طی مسافتی باب گفتگو آغاز شد و پس از کمی صحبت کردن، راننده خودرو که مدعی بود کمی تشنه است جلوی یک آبمیوه فروشی متوقف و پس از خرید آبمیوه یکی را به من تعارف و دیگری را خودش نوشید.

او گفت: ولی پس از مدت کوتاهی احساس سنگینی در سرم کردم و دیگر چیزی نفهمیدم. زمانی که به هوش آمدم، متوجه شدم در کنار کوچه‌ای فرعی افتاده ام و النگوهایم در دستم نیست، کیفی دستی ام که حاوی گوشواره و گوشی و وجوه نقدی و تعدادی نیم سکه طلای بهار آزادی بود به سرقت رفته است.

کلانتر محله ستارخان بیان داشت: در تحقیقات میدانی پلاک انتظامی خودروی مسافر کش شناسایی و پس از شناسایی مالک خودرو، مخفیگاه وی نیز در محدوده کلانتری شناسایی شد.

سرهنگ لشینی ابراز داشت: با اخذ دستور قضائی متهم در روز سیزدهم مهرماه در محل سکونتش دستگیر و در بازرسی از این محل تعدادی از اموال مال باخته از قبیل سکه، گوشی‌های سرقتی و کیف دستی کشف شد.

وی با بیان اینکه شاکی چهره متهم را مورد شناسایی و تایید قرار داد، تصریح کرد: متهم به همراه تحقیقات اولیه انجام شده برای کشف سایر جرائم مشابه و تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار