مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: بیش از ۵۰۰ میلیون لیتر انواع فرآوره‌های نفتی تابستان امسال در مازندران توزیع شد که در مقایسه با پارسال ۲ درصد افزایش داشت.

سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: بیش از ۵۰۰ میلیون لیتر انواع فرآوره‌های نفتی تابستان امسال در مازندران توزیع شد.

او افزود: بنزین سوپر، بنزین معمولی و نفتگاز از فرآورده‌های پر مصرف در تابستان امسال است که با توزیع بیش از ۴۹۰ میلیون لیتر درمدت مشابه پارسال، حدود ۲ درصد افزایش داشته است.

رجب پور گفت: میزان مصرف بنزین و نفت گاز تابستان امسال به ترتیب بیش از ۳۵۰ میلیون لیتر بنزین و بیش از ۱۵۰ میلیون لیتر نفتگاز است که نسبت به مدت مشابه پارسال در بنزین ۵ درصد افزایش و در نفتگاز ۲ درصد کاهش مصرف مشاهده می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری افزود: افزایش تولید خودرو، تردد‌ها و مسافرت در استان دلایل اصلی مصرف در بخش بنزین است.

او گفت: به دلیل اجرایی شدن طرح پیمایش و سهمیه بندی از سوی منطقه ساری در مصرف نفت گاز نیز در بخش حمل و نقل کاهش مشاهده می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری افزود: با توجه به هزینه بالای تولید سوخت فسیلی و توسعه جایگاه‌های سی ان جی و دسترسی آسان و ارزان قیمت جایگزین مناسبی برای سوخت‌های فسیلی است که علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده در بهداشت محیط زیست (سوخت پاک) نیز موثر است.

انتهای پیام/ س

افزایش ۲ درصدی مصرف بنزین در تابستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.