تزریق واکسن آنفولانزا برای مددجویان دودانگه ساری

رئیس کمیته امداد دودانگه گفت: طرح تزریق واکسن آنفولانزا برای ۷۰ مددجوی دودانگه ساری اجر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهدی دامادی رئیس کمیته امداد دودانگه با بیان اینکه طرح تزریق واکسن آنفولانزا برای ۷۰ مددجو در این منطقه اجرا شد، گفت: حفظ سلامتی مددجویان خصوصا بیماران صعب العلاج و مستمندان یکی از رسالت‌های این نهاد است.

او افزود: طرح واکسیناسیون آنفولانزا برای مددجویان سالمند بالای۶۰ سال، بیماران صعب العلاج، بیماران قلبی و عروقی، افراد دیابتی و بیماران آسمی اجرا شد.

رئیس کمیته امداد دودانگه با قدردانی از همکاری صمیمانه شبکه بهداشت و درمان این منطقه نسبت به تزریق واکسن همراه با آموزش بهداشت وسلامت، گفت: تزریق واکسن آنفولانزا برای بیماران زمین گیر و ناتوان از سوی کارشناسان شبکه بهداشت درب منزل مددجویان انجام شده است.

دامادی با اشاره به بهره مندی ۱۷ نفر از مددجویان دودانگه ازخدمات بیمه اجتماعی، افزود: این تعداد از مددجویان، زیر پوشش کامل بیمه تامین اجتماعی بوده و از مزایای بیمه در صورت از کار افتادگی و بازنشستگی بهره مند می‌شوند.

او با بیان اینکه بهره مندی خانواده‌های زیر پوشش از خدمات بیمه‌های اجتماعی به منظور توانمند سازی آنان است، گفت: کمیته امدادبرنامه‌های مختلفی را در بخش ها‌ی بهداشت و درمان، امور بیمه‌های اجتماعی مددجویان ارائه می‌دهد.

رئیس کمیته امداد دودانگه با اشاره به ارائه خدمات درمانی افزود: این خدمات در بخش‌های فرانشیز خدمات درمانی، خرید تجهیزات درمانی، خدمات آموزشی و افزایش شاخص‌های بهداشتی به مددجویان ارائه شد.

دامادی با بیان اینکه ۱۹۶۸ نفردر این منطقه تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: خدماتی مانند پرداخت وام اشتغال به خانواده‌ها یا فرزندان مجرد مددجو، کمک هزینه خدمات ازدواج، مساعدت در هزینه‌های درمانی و کمک هزینه تحصیلی به آنان ارائه شد.

انتهای پیام/ س

بهره مندی ۷۰ مددجوی دودانگه از طرح تزریق واکسن آنفولانزا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار