از نرم افزار جامع تلفن همراه راهنمای زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران رونمایی شد.

رونمایی از نرم افزار جامع تلفن همراه راهنمای زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،نرم افزار تلفن همراه جامع راهنمای زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران با حضور سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام و دکتر بازوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام رونمایی شد.

 زائران اربعین می‌توانند با نصب نرم افزار راهنمای زائر اربعین حسینی در تلفن‌های همراه خود اطلاعات مربوط به این سفر معنوی، توصیه‌های و هشدار‌های پلیسی و همچنین اخبار به روز پلیس در قالب کانال خبری پلیس ایلام را در دسترس داشته و با کمترین مشکلی به این سفر معنوی بروند.

این نرم افزار علاوه بر امکانات بی نظیری که دارد، یک مسیریاب هوشمند است که با توجه به موقعیت مکانی زائران حسینی مکان ارائه انواع خدمات پلیسی، درمانی، اقامتی، بهداشتی و ... را در طول مسیر زائران از مبدأ تا مقصد نمایش می‌دهد.

گفتنی است این نرم افزار امروز برای استفاده زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی رونمایی شد و تحت سیستم عامل‌های اندروید طراحی شده و قابل استفاده در گوشی‌های تلفن همراه است.

علاقه‌مندان می‌توانند این نرم افزار را تا لحظاتی دیگر در کانال خبری پلیس ایلام به نشانی http://sapp.ir/police_ilam دریافت کنند.

انتهای پیام/ د

رونمایی از نرم افزار جامع تلفن همراه راهنمای زائران

برچسب ها: اربعین 98 ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.