مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی ۶ ماه امسال در مازندران توزیع شد.

سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی ۶ ماه امسال در مازندران توزیع شد، گفت: بنزین سوپر، بنزین معمولی، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره از فرآورده‌های توزیع شده امسال است که با توزیع بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون لیتر درسال ۹۷، حدود ۶ درصد افزایش مصرف به دنبال داشته است.

او افزود: افزایش تولید خودرو، تردد‌ها و مسافرت در استان دلایل افزایش مصرف فرآورده نفتی است.

رجب پور به بخش‌های مصرف اشاره کرد و گفت: در بخش خانگی، کشاورزی و اداری در ۶ ماه اول امسال مقدار مصرف نفت سفید حدود ۲۱ میلیون لیتر بوده که در مقایسه با پارسال، ۳۳ درصد کاهش مشاهده می‌شود و علت کاهش در این بخش، گاز رسانی به مناطق روستایی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری افزود: پیش بینی می‌شود مصرف سوخت در بخش کشاورزی با کاهش قابل توجهی در سال ۹۹ مواجه شود که این کاهش به دلیل گاز رسانی به تعدادی از مرغداری‌ها و دیگر مصرف کنندگان بخش کشاورزی است.
 
رجب پور گفت: ۱۲۶ جایگاه عرضه سوخت و ۸۶ جایگاه سی ان جی در منطقه ساری در حال خدمات‌دهی به مردم هستند.

او از توزیع ۳۶ هزار تن گاز مایع در بخش‌های مختلف در ۶ ماهه اول امسال خبر داد و افزود: بیش از ۳۷ هزار تن گاز مایع پارسال در مازندران توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۶، ۴ درصد کاهش مصرف مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/ س

توزیع یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.