مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: بیست و پنجمین جایگاه اختصاصی عرضه سوخت در ناحیه قائمشهر بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در مراسم افتتاحیه درجایگاه اختصاصی عرضه بنزین پیرفلک واقع در شهر سیمرغ برگزار شد، گفت: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت مایع (بنزین) شهر سیمرغ با نام (پیرفلک) در مدار سوخت رسانی قرار گرفت وبا افتتاح این جایگاه در این شهر شاهد بهبود در ارائه خدمات سوخت رسانی به خودرو‌ها خواهیم بود.

وی افزود: جایگاه تک منظوره فرآورده‌های نفتی (پیرفلک) شهر سیمرغ با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان با سرمایه گذاری آورده شخصی به بهره برداری رسید.

رجب پور با احتساب جایگاه‌های افتتاح شده در سال‌های اخیر، گفت: با افتتاح جایگاه (پیرفلک) شهر سیمرغ که زیر نظر ناحیه قائمشهر این شرکت است در حال حاضر منطقه ساری در هشت ناحیه تحت پوشش خود تعداد ۱۲۷ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و تعداد ۸۶  باب جایگاه سی ان جی و دو منظوره دارد و جایگاه عرضه سوخت (پیرفلک) شهر سیمرغ به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر سوخت رسانی به همشهریان و مسافران به بهره برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با اشاره به فرصت‌های شغلی ایجاد شده در این جایگاه و شرایط بهتر در خدمات رسانی در زمینه سوخت رسانی به مصرف کنندگان قائمشهر و سیمرغ، افزود: این جایگاه با اشتغال به کار برای ۷ نفر، ظرفیت ذخیره ۴۵ هزار لیتر فرآورده را خواهد داشت.

رجب پور گفت: جایگاه اختصاصی (پیرفلک) با تعداد ۲ سکو و ۲ تلمبه و ۴ نازل در مساحت ۴۳۰ متر مربع با هدف تسهیل در سوخت رسانی آماده خدمات رسانی است.

انتهای پیام/ م 

افتتاح بیست و پنجمین جایگاه اختصاصی عرضه سوخت در ناحیه قائمشهر

برچسب ها: قیمت نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار