گروه معین شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ساری بازدید‌های دوره‌ای خود از نواحی تابعه را در منطقه ساری آغاز کرد.

عباس خلیل پور مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: گروه معین شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ساری بازدید‌های دوره‌ای خود از نواحی تابعه را در سطح منطقه ساری آغاز کرد.

وی به پیشرفت پروژه‌های پیش بینی شده درنواحی تابعه آمل، بابل، بابلسر، سوادکوه، قائمشهر، ساری، نکا و بهشهر اشاره کرد و افزود: هدف اصلی از بازدید گروه معین در مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی ایران یاری رساندن به نواحی تحت پوشش و کمک به اجرای دقیق اطلاعیه‌ ها، دستورالعمل‌ ها و ضوابط شرکت است و حصول اطمینان از صحت عملکرد عملیات فنی و مالی شرکت و شناسائی مشکلات و مسائل و انتقال تجربیات ازدیگر اهداف این گروه است.

خلیل پور گفت: بازدید‌های این دوره که از ۱۰ شهریور ماه آغاز شد تا ۲۶ همین ماه ادامه دارد.

وی افزود: در بازدید‌ها هر یک از اعضای گروه معین با بررسی اسناد، دیدگاه کارشناسی خود را در جهت پیشبرد اهداف شرکت در گزارشی به مدیر منطقه ساری ارائه می‌ کنند.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ساری بازدید‌های  گروه معین از نواحی تابعه را پر بار دانست و گفت: با توجه به بازدید‌ها و جلسات متعدد اعضاء گروه معین در پایان هر ۶ ماه با واحد‌های مختلف نشان می‌ دهد که منطقه ساری از عهده مسئولیت‌ های خود سربلند بیرون آمده است.

انتهای پیام/ م

آغاز بازدید گروه معین در شرکت نفت منطقه ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.