بحران سیاسی در رژیم صهیونیستی به سبب سرسختی بنیامین نتانیاهو و مخالفت وی با رها کردن قدرت ادامه دارد.

العالم: بحران سیاسی رژیم صهیونیستی از حد بحران تشکیل کابینه فراتر رفته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، بحران سیاسی رژیم صهیونیستی از حد بحران تشکیل کابینه فراتر رفته و در حال تبدیل شدن به بحران برای این رژیم و حاکمان آن است.

بحران تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. این بحران با پیچیده‌تر شدن اوضاع سیاسی این رژیم و ناتوانی بنیامین نتانیاهو، رئیس حزب لیکود از تشکیل کابینه به سبب خودداری احزاب دیگر از ائتلاف با وی و علاوه بر این درخواست‌ها برای کنار زدن او، در حال تبدیل شدن به بحران برای کل این رژیم است.

«عونی ابوغوش» کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: ”بحران سیاسی در اسرائیل به سبب سرسختی نتانیاهو و مخالفت وی با رها کردن قدرت ادامه دارد. وی اصرار دارد تا لحظه آخر قدرت را در دست داشته باشد.“

بیشتر بخوانید: آخرین تلاش‌های نتانیاهو برای تشکیل کابینه پس از ناکامی‌های اخیر

«فضل طهبوب» عضو دفتر سیاسی جبهه مبارزه مردمی فلسطین گفت: ”فعلا هیچ اطمینان یا تضمینی برای تشکیل کابینه وجود ندارد و اگر هم کابینه وحدت تشکیل شود به معنای تصمیم به انجام اقدامات جدی و شدید علیه ملت فلسطین برای اجرای معامله قرن است.“

خبرنگار العالم ادامه داد: بحران رژیم صهیونیستی صرفا داخلی نیست بلکه این رژیم در سطح بین‌المللی نیز به رژیمی مطرود تبدیل شده است بخصوص پس از آن که حزب دموکرات آمریکا خواستار برکناری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به عنوان متحد اسرائیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار