مسئول پروژه شهروند هوشمند شهرداری مشهد گفت: اپلیکیشن شهر من؛ یکی از مهم‌ترین اقدامات در جهت هوشمند سازی مشهد این اپلیکیشن است.

اپلیکیشن شهر من، گامی مهم در هوشمند سازی مشهدسید رحمان میرزاییان مسئول پروژه شهر هوشمند شهرداری مشهد در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: توجه به موضوع شهروندان مساله مهمی است، زیرا عملاً شهر هوشمند توسط مردم ساخته می‌شود و باید ابتدا تمرکز را بر محور شهروندان و نیاز‌ها قرار دهیم.

او تصریح کرد: باید به این مسئله توجه ویژه داشت که شهروند هوشمند است که رکن اصلی شهر هوشمند به حساب می‌آید و می تواند از این طریق کیفیت زندگی خود و خانواده را افزایش دهد.

مسئول پروژه شهر هوشمند شهرداری مشهد گفت: شهروند هوشمند کسی است که در شهر مشارکت داشته، مسئولیت پذیر بوده و امور زندگی خود را براساس صرفه و صلاح و مدیریت هزینه‌های خود برنامه ریزی می‌کند.

میرزاییان افزود: در تمام دنیا نیز برای دستیابی به شهر هوشمند سعی می‌شود پروژه‌های مختلفی تعریف شود و در قالب این پروژه هاست که مردم به سمت و سوی استفاده از فناوری پیش خواهند رفت.

او تصریح کرد: آپ شهر من نیز یکی از این پروژه هاست که در حقیقت بستر تمام خدمات شهروندی را در خود جای خواهد داد.

مسئول پروژه شهر هوشمند شهرداری مشهد گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در شهرداری مشهد این بود که یک بستر و درگاه واحد برای شهروندان به جهت ارائه خدمت تعریف کنیم.

میرزاییان افزود: با آپ شهروندی مشکل مرتفع خواهد شد و تمامی خدماتی را که شهروند نیاز دارد از یک جا دریافت می‌کند میسر می‌شود.

او تصریح کرد: خدمات بخش خصوصی نیز در بستر همین اپلیکیشن به آن افزوده خواهد شد.

انتهای پیام//ف. غ


تمام خدمات شهروندی در قالب آپ ارائه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.