تکلیف نهایی تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال فردا مشخص می‌شود و تیم های حاضر در این رقابت ها به طور کامل معلوم می شوند.

تکلیف نهایی تیم های لیگ برتر بسکتبال فردا مشخص می شودبه گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال قرار است از نهم آبان آغاز شود و تیم‌های مختلف با هم به رقابت بپردازند، سال‌های گذشته رقابت‌های لیگ برتر شاهد تیم‌های زیادی نبود، اما امسال قرار است این رقابت‌ها با تیم‌های بیشتری نسبت به سال گذشته پیگیری و برگزار شود.  

پیام سیفی زاده رئیس کمیته مسابقات و کمیته داوران و همچنین رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال چندی پیش خبر از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر با تعداد تیم‌های بیشتر در این رقابت‌ها داده بودند و عنوان شده بود که احتملا رقابت‌های امسال با ۱۴ تا ۱۶ تیم پیگیری شود، طبق آخرین اخبار هم تاکنون ۱۲ تیم مبلغی که باید برای ورود پرداخت می‌کردند را به حساب فدراسیون واریز کرده اند.  

پیش از این تیم‌های نفت آبادان، پتروشیمی بندرامام، شهرداری گرگان،  شیمیدر، مهرام، توفارقان آذرشهر، شهرداری بندرعباس،  اکسون،  آویژه صنعت مشهد،  کوچین آمل، نیروی زمینی،  رعدپدافند هوایی، ذوب آهن، مس کرمان و شهرداری قزوین ۱۵ تیمی هستند که پیش از این اعلام آمادگی کرده بودند.گفته شده که فدراسیون قرار است امسال سفت و سخت‌تر برخورد کند و تیم‌هایی که حق ورودی و یا طلب بازیکنان و کادر فنی از سال‌های گذشته را پرداخت نکنند نمی‌توانند در رقابت‌ها حاضر شوند.  


بیشتر بخوانید: 

سیفی زاده: احتمال افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتری بسکتبال وجود دارد

سیفی‌زاده: ورود تیم‌ها به لیگ برتر منوط به تسویه حساب با فدراسیون و بازیکنان است/ داوران مطالبات خود را به طور کامل نگرفته‌اند

طباطبایی: سرمربی تیم ملی تا پایان المپیک با ما قرارداد دارد / لیگ را با ۱۶ تیم آغاز می‌کنیم


انتهای پیام/ 

وضعیت لیگ برتر بسکتبال مشخص می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار