مچ‌بندهای هوشمند شیائومی از ارتباطات NFC پشتیبانی می‌کنند

نسل بعد مچ‌بندهای هوشمند شیائومی با پشیتبانی از ارتباط NFC راحت‌تر از گذشته به دستگاه‌های مختلف وصل می‌شود.

مچ‌بندهای هوشمند شیائومی از ارتباطات NFC پشتبانی می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی تصمیم دارد توانایی‌های ارتباطی مچ‌بند‌های هوشمند خود را تا میزان قابل توجهی ارتقاء دهد. از همین رو این شرکت اعلام کرده است نسل بعد مچ‌بند‌های Mi Band پس از مجهز شدن به قابلیت ارتباطی NFC، تولید و عرضه می‌شوند.


بیشتر بخوانید: فروش بسیار خوب گوشی‌های هوشمند شیائومی و ریلمی در هند


شیائومی به تازگی خبر‌های خوبی را به کاربران و طرفداران این شرکت اعلام کرده است. این شرکت در ۲۰۱۸ میلادی ۲۳.۳ میلیون دستگاه Mi Band 3 را تولید کرد که در مقایسه با سال ۲۰۱۷ رشدی ۴۴ درصدی را تجربه کرده است. آمار‌ها نشان می‌دهد از میان کل مچ‌‍‌بند‌های هوشمند فروخته شده در جهان ۱۳.۵ درصد آن به شرکت شیائومی و ۲۶.۸ درصد آن به اپل تعلق دارد.

نسل بعدی مچ‌بند‌های شیائومی یعنی Mi Band 4 در خرداد سال گذشته عرضه شد و به طرز شگفت‌انگیزی تنها در طول ۸ روز بیش از ۱ میلیون دستگاه از آن به فروش رفت. شیائومی در هر ساعت حدود ۵ هزار دستگاه از Mi Band را تولید می‌کند. کارشناسان علت این فروش بسیار خوب و تقاضای زیاد برای مچ‌بند‌های شیائومی را قیمت مناسب و توانایی‌هایی نظیر حسگر نشان دهنده ضربان قلب، هشدار دهنده تماس تلفنی و هشدار دهنده پیامک را مهم‌ترین دلایل فروش بالای آن‌ها دانستند. هم‌اکنون کاربران شیائومی در آمریکا می‌توانند مچ‌بند هوشمند شیائومی را با قیمت ۳۳ دلار خریداری و از تمام ظرفیت‌های آن استفاده کنند.

مچ‌بندهای هوشمند شیائومی از ارتباطات NFC پشتبانی می‌کنند

آخرین ویژگی که قرار است به نسل بعدی مچ‌بند‌های Mi Band شیائومی اضافه شود، قابلیت ارتباطی NFC است. ارتباط NFC یا همان ارتباطات میدان نزدیک گونه‌ای وسیله ارتباطی بی‌سیم بین دو دستگاه در مجاورت همدیگر است که در فاصله‌های کوتاه (حداکثر چند سانتی‌متر) کاربرد دارد. با این توانایی به راحتی می‌توان از طریق مچ‌بند هوشمند پرداخت‌های بلیت متور، یا اتومبیل را انجام داد.

مچ‌بندهای هوشمند شیائومی از ارتباطات NFC پشتبانی می‌کنند

ممکن است جدیدترین نسل خانواده‌ی مچ‌بند‌های شیائومی با نام Mi Band 5 از سیستم عامل Wear OS پشتیبانی کند و در مقایسه به نسل‌های گذشته خود عملکردی بسیار بهتر داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار