وزیر نیرو امروز در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی از محمدشهر به بیرجند گفت: هر هفته یک طرح آب و برق در استان های کشور افتتاح می کنیم.

هر هفته یک طرح آب و برق افتتاح می کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، اردکانیان وزیر نیرو در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی محمدشهر بیرجند گفت: وزارت از این هفته  تا پایان سال هر هفته  پویشی تحت عنوان الف - ب ایران در استان های کشور  اجرا می کند.

او افزود: این پروژه ها شواهدی بر این است که حتی در شرایط تحریم های شدید اقتصادی ، چرخ توسعه و عمران و آبادانی کشور از حرکت باز نخواهد ماند بلکه با سرعت بسیار مطلوبی به حرکت خودش ادامه می دهد.

اردکانیانی همجواری خراسان جنوبی با افغانستان فرصت های زیادی را ایجاد کرده است و آنچه مربوط به تأمین آب و برق در طرح های اشتغالزایی و  سرمایه گذاری است،  تسهیلات آن را برابر قانون برای سرمایه گذاران تأمین می کنیم.

او  ادامه داد: سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایران و همچنین خارج کشور می توانند از تأسیسات  و خطوط انتقال ما برای انتقال برق تولید شده به کشورهای همسایه   و همچنین روش به کشورهای همسایه مطابق قانون و ضوابط  بهره مند شوند.

اردکانیان همچنین به طرح انتقال آب از دشت مختاران به بیرجند که دو ماه پیش آغاز شده است ، اشاره کرد و گفت:  این طرح تا پایان دولت به بهره برداری می رسد تا مشکل آب شهر بیرجند رفع شود.

انتهای پیام/ ط آ

افتتاح طرح آبرسانی از محمدشهر به بیرجند

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.