مدیر اجرایی موکب امام رضا (ع) بندر امام خمینی (ره) گفت: این موکب برای خدمت و رفاه به زائران شهر در کربلای معلی نزدیک بین‌الحرمین راه‌اندازی و به نام شهر بندر امام در عتبات عالیات ثبت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قربان درویشی مدیر اجرایی موکب امام رضا (ع) بندر امام خمینی (ره) گفت: موکب امام رضا (ع) با کمک مردم بندر امام برای خدمت و رفاه به زائران اربعین حسینی در کربلای معلی نزدیک بین‌الحرمین محله بوبیات، کنار نهر حسینیه، مقابل بشرةالعاشور راه‌اندازی و به نام شهر بندر امام خمینی (ره) در عتبات عالیات ثبت شد.

او افزود: ساختمان ۴ طبقه با ظرفیت اسکان روزانه ۴۸۰ نفر برای بانوان و آقایان با امکانات سرویس بهداشتی مجهز و ۳ وعده غذا، آماده خدمت‌رسانی به زائران امام حسین علیه‌السلام است.

داوود مجدم مسئول ستاد مردمی اسکان زائران اربعین بندر امام خمینی (ره) نیز بیان داشت: برای جلوگیری از حوادث جاده‌ای ناشی از خستگی زائران در مسیر رفت و برگشت به کربلا این ستاد شروع به فعالیت کرده است.

او تصریح کرد: با همت حسینیه‌ها و مساجد سطح شهر ستاد مردمی اسکان زائران اربعین شبانه به ۳ هزار نفر خدمت اسکان، سرویس بهداشتی مجهز و تغذیه را انجام می‌دهد.

مجدم گفت: ستاد مردمی اسکان زائران اربعین با محوریت هیئت رزمندگان اسلام بندرامام از ۱۰ روز مانده به اربعین در مدت ۲۰ روز کار خدمت‌رسانی به زائران را شروع می‌کند.

مسئول ستاد مردمی اسکان زائران اربعین بندر امام خمینی (ره) ادامه داد: تعمیر خودرو رایگان و خدمت پزشکی رایگان را با همکاری درمانگاه ۴۰۰ واحد منطقه ویژه اقتصادی بندر امام علاوه بر اسکان به زائران ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام ارائه می‌شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: مسیر آبادان به بندر امام خمینی (ره) جزء نقاط فاقد امکانات است و مشکلات زیادی به خاطر خستگی ناشی از سفر برای زائران ایجاد کرده که نیاز به توجه دارد.

انتهای پیام/م

اسکان زائران اربعین در مواکب

برچسب ها: اربعین ، محرم98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار