مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در جشنواره زمستان بیدار امسال به صورت ویژه از ظرفیت بخش خصوصی بهره خواهیم برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری از ظرفیت فعالان بخش خصوصی در گردشگری، هیئت‌های ورزشی، شهرداری ها، دهیاری ها، سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌ها به صورت ویژه استفاده خواهیم کرد.

او تاکید کرد: فراخوان جذب ایده از سوی اقشار و نهاد‌های مختلف منتشر شده و از ایده‌های جدید استقبال می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: زمستان بیدار ماموریتی از سوی استاندار است که با هدف توسعه گردشگری زمستانی و خروج گردشگری از حالت فصلی اجرا می‌شود.

فلاحی افزود: با مجموعه برنامه‌ها و رویداد‌هایی که تعریف شده در نظر داریم تا قابلیت مناطق مختلف استان را در سطح ملی و بین الملل معرفی کنیم و اردبیل به عنوان یکی از مقاصد گردشگری زمستانی معرفی شود.

او ادامه داد: علاوه بر تعریف رویداد‌ها با هدف تبلیغ جاذبه ها، تقویت تاسیسات گردشگری زمستانی نیز مورد تاکید است و پروژه‌های متعددی از جمله پیست‌های اسکی و مراکز اقامتی تعریف می‌شود.

انتهای پیام/ح

اردبیل به عنوان یکی از مقاصد گردشگری زمستانی معرفی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.