مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: قیمت بلیت اتوبوس هیچگونه افزایشی نسبت به پارسال نداشته است.

دغدغه ای برای تهیه بلیط اتوبوس مهران وجود نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در خصوص قیمت بلیت اتوبوس از همدان به سمت مهران اظهار داشت: نرخ بلیت اتوبوس‌های ۴۴، ۳۲ و ۲۵ نفره به مقصد پایانه برکت مهران به ترتیب ۶۵ هزار تومان، ۸۰ هزار تومان و ۱۰۰ هزار تومان است که هیچ گونه افزایش قیمتی نسبت به پارسال نداشته است.

او با تأکید بر اینکه قیمت کرایه اتوبوس‌ها بالا نیست، افزود: اینکه به نظر قیمت‌ها بالاست به این علت است که اتوبوسی که زائران را به مرز مهران می‌رساند، ناچار باید خالی بازگردد.

پناهنده با بیان اینکه زائران نگرانی تهیه بلیت اتوبوس برای رفتن به سمت مرز مهران را نداشته باشند، گفت: با توجه به تقاضای زائران به شکل روزانه اتوبوس به تعداد کافی برای اعزام زائران به مرز مهران در پایانه انقلاب همدان وجود دارد و در این خصوص هیچگونه نگرانی برای تأمین اتوبوس وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه برای اربعین همدان به عنوان «هاب» پنج استان قم، مازندران، گلستان، خراسان رضوی و شمالی تعیین شده است که استان‌های سمنان، قزوین و تهران نیز برای سفر به مرز مهران به ناچار باید از استان همدان گذر کنند، یادآور شد: ۸ هزار دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران از مرز مهران به استان همدان در پایانه موقت مریانج تدارک دیده شده است.

مصطفی پناهنده ادامه داد: برای پنج استانی که تعیین شده تا از همدان به شهر‌های خود اعزام شوند، مسافران در پایانه موقت مریانج از اتوبوس پیاده شده و نسبت به انتخاب سفر دوم خود اقدام کنند که امیدواریم با همکاری زائران بتوانیم در کمترین زمان ممکن مرحله دوم سفر زوار را فراهم کنیم.

انتهای پیام / د 

قیمت بلیت اتوبوس گران نمی شود

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار