معاون اجرایی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: سپاه در میدان و اردوگاه اربعین برای خدمت رسانی به زائران آمادگی کامل را دارند.

آمادگی سپاه در مرز مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ یوسفی معاون اجرایی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: اقامتگاه میدان اربعین در محل پایانه مرزی مهران و اردوگاه بعد از پل زائر با ظرفیت ۵۰ هزار نفر در شبانه روز جانمایی شده است.

او افزود: همچنین موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی بین ۱۵ تا ۴۵ هزار وعده غذا و نوشیدنی بین زائران تقسیم می‌کنند و نان مورد نیاز زائران پایانه مرزی نیز توسط ۶ نانوایی سیار تامین می‌شود.

معاون اجرایی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در رابطه با ترابری و حمل و نقل زائران اظهار کرد: یک هزار خودرو درون و برون شهری وظیفه انتقال زائران را بر عهده خواهند داشت و همچنین در صورت نیاز از خودرو‌های سنگین باربری و تاکتیکی برای حمل دورن شهری زائران بهره گیری خواهد شد.

او در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی سپاه در ایام اربعین نیز مطرح کرد: طول مسیر پل زائر تا پایانه مرزی به طول ۱۴ کیلومتر توسط سپاه استان ایلام با پرچم، بنر و سیستم‌های صوتی با محتوای عاشورایی آذین بندی شده است.

یوسفی بیان کرد: در مقوله بهداشت و درمان یک واحد بیمارستان صحرایی با مشارکت جامعه بسیج پزشکی استان مشتکل از تیم‌ها و کادر درمانی و پزشکی در میدان اربعین دایر می‌شود.

او ادامه داد: سپاه استان ایلام به مانند سال‌های گذشته با حضور در ۶ کمیته در حوزه‌های اسکان، حمل و نقل، بهداشت و درمان، تغذیه و فرهنگی به زائران خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ ن

پذیرش زائران توسط اقامتگاه های سپاه در مرز مهران 

برچسب ها: اربعین 98 ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.