فرمانده توپخانه نیروی زمینی سپاه گفت:در صورت هرگونه تجاوزی از طرف استکبار جهانی و مرتجعین منطقه، تمام اهداف و نقاط استراتژیک آنها به راحتی قابل انهدام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سردار سیدعلی سیدی فرمانده توپخانه نیروی زمینی سپاه امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچ کشوری جرئت تجاوز به مرز‌های ایران را ندارد، اظهار داشت: به لطف خدا و برکت خون شهدا، توان نظامی جمهوری اسلامی ایران در حدی است که هرگونه حمله و تجاوز به کشور در سریع‌ترین زمان و به شدت پاسخ داده می‌شود.

او با اشاره به قدرت بالای موشکی نیرو‌های مسلح ایران ابراز داشت: در صورت هرگونه تجاوزی از طرف استکبار جهانی و مرتجعین منطقه، تمام اهداف و نقاط استراتژیک آن‌ها به راحتی قابل انهدام است.

فرمانده توپخانه نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تمام نقاط استراتژیک دشمنان برای نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران قابل دسترسی است، افزود: در صورت شروع جنگ در منطقه توسط استکبارجهانی، پایان جنگ دست آن‌ها نخواهد بود و به فضل خدا به نابودی آن‌ها در منطقه منجر خواهد شد.

او با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و ائتلاف متجاوز سعودی از قدرت مردم یمن هراس دارد، گفت: جبهه استکبار جهانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر ایران ایستاده بودند، اکنون بر علیه مردم مظلوم یمن در حال جنگ هستند، اما به لطف خداوند پیروز نمی‌شوند.

انتهلی پیام/م

 

هیچ کشوری جرئت تجاوز به مرزهای ایران را ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.