سفیر ایتالیا گفت:تلاش می کنیم با ارائه توضیح و اطلاعات درست به شرکت های ایتالیایی به عمق بخشی همکاری های دو طرف کمک کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سفیر ایتالیا در  دیدار با استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان شهری زنده و زیباست گفت: جریان آب از مرکز شهر جلوه بصری جذابی را پیش روی گردشگران قرار داده است.

جوپه پررونه با اشاره به اینکه گسترش روابط ایران و ایتالیا می‌تواند به توسعه اشتراک‌های فرهنگی شهر‌های تاریخی دو کشور کمک کند تصریح کرد: آماده توسعه فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی هستیم.

او با بیان اینکه تحریم‌های ایران براقتصاد ایتالیا هم اثرگذاری زیادی داشته افزود: تلاش می‌کنیم با ارائه توضیح و اطلاعات درست به شرکت‌های ایتالیایی به عمق بخشی همکاری‌های دو طرف کمک کنیم.

جوزپه پررونه گفت: بعد از چین، ایران دومین جمعیت دانشجویان خارجی را در ایتالیا دارد که این فرصت خوبی برای توسعه امور فرهنگی است.

استاندار اصفهان هم در این دیدار با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه مردم ایران و مشکلاتی که دنیای استکبار برای کشورمان بوجود آورده افزود: در بخش دارویی هم امریکا فشار‌های زیادی وارد کرده است.

عباس رضایی در ادامه روابط دو ملت را در بخش‌های مختلف خوب ارزیابی کرد و گفت: مردم ما روابط خوبی با ایتالیا و مردم این کشور دارند که امیدوارم این روابط توسعه بیشتری یافته و دو چندان شود.

او خواهرخواندگی اصفهان و فلورانس را نشانه‌ای از اشتراک‌های فرهنگی دوکشور دانست و خواستار توسعه روابط گردشگری دو کشور شد و افزود: روابط خواهرخواندگی باید به سایر شهر‌های ایتالیا هم تعمیم داده شود.

استاندار در این دیدار با تقدیر از نگرش سفیر ایتالیا نسبت به ایران خواستار نشست مشترک اتاق‌های بازرگانی اصفهان و فلورانس شد.

انتهای پیام/م

 

دیدارسفیر ایتالیا با استاندار اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.