استاندار گیلان از فراهم سازی تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک وزنه برداری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان صبح امروز در دیدار با رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: مسابقات انتخابی المپیک، جام زنده یاد نامجو با حمایت‌های لازم در گیلان برگزار می‌شود.

او با اشاره به به سابقه درخشان ورزشکاران گیلانی در رشته‌های وزنه برداری افزود: مرحوم محمود نامجو، وزنه بردار اسطوره‌ای ایران و استان گیلان یکی از چهره‌های همیشه ماندگار در ورزش قاره آسیا و همچنین ایران است.

استاندار گیلان با اشاره به تشکیل ستاد حمایتی و پشتیبانی مسابقات انتخابی المپیک جام زنده یاد نامجو در استان گیلان اظهار داشت: در این ستاد تعیین شد تا بر اساس تقسیم وظایف و مسئولیت‌ها، تمهیدات لازم به منظور اجرای اقدامات لازم برای انجام با کیفیت مسابقات صورت گیرد.

او به توانمندی ورزشکاران کشور در وزنه برداری اشاره و تصریح کرد: ورزشکاران این رشته اعم از بانوان و آقایان با درخشش خود به تیم‌های ملی دعوت شدند و در مسابقات ملی و بین المللی خوش درخشیدند.

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور نیز در این دیدار گفت: با توجه به سهمیه بندی فدراسیون جهانی وزنه برداری، رقابت‌های بین المللی جام نامجو که مسابقات کسب سهمیه المپیک نیز به شمار می‌رود، از درجه و امتیاز مناسب و بالایی برخوردار است و به یقین شاهد حضور وزنه برداران قدرتمند جهان در این دوره از رقابت‌ها خواهیم بود.

او با بیان اینکه در مسابقات وزنه برداری بین المللی جام نامجو برترین وزنه برداران جهان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: میزبانی این مسابقات علاوه بر ارتقای وزنه برداری گیلان، باعث توسعه سالن محل برگزاری این رقابت‌ها می‌شود.

این دوره از مسابقات که جنبه انتخابی و کسب سهمیه المپیک نیز دارد، از روز ۱۲ بهمن ماه با حضور برترین وزنه برداران جهان در گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات جام زنده یاد نامجو در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.