رئیس سازمان امداد و نجات گفت: بیش از ۳۰۰ نفر در ۴ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی خدمات امدادی دریافت کردند.

امدادرسانی به بیش از ۳۰۰ نفر در ۴ استان متاثر از سیل و آبگرفتگیمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به گزارش سیل و آبگرفتگی از ۹ تا ۱۴ مهر اظهار کرد: ۴ استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، فارس و هرمزگان متاثر از سیل و آبگرفتگی بودند.

او با اشاره به اینکه ۲۹ شهر، روستا و مناطق عشایر نشین امدادرسانی شده است، گفت: در این مدت به ۳۷۲ نفر امدادرسانی شد و ۱۷۷ نفر اسکان اضطراری دریافت کردند.


بیشتر بخوانید؛ فوت ۵ تن از هموطنان در اثر سیل و آب‌گرفتگی


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به فوت ۵ نفر بیان کرد: ۳ نفر در شهرستان جاسک و دو نفر در شهرستان میناب به دلیل گیر افتادن در مسیر سیلاب فوت کردند.

سلیمی با اشاره به رهاسازی ۱۸ دستگاه خودرو مطرح کرد: ۴۷ تیم عملیاتی در قالب ۱۸۳ نفر نیروی امدادی برای امدادرسانی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه امدادرسانی‌ها در سیستان و بلوچستان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ۲۵ دستگاه چادر، ۱۰۹ تخته پتو، ۷۴ ست شستشو، ۵۷۰ قوطی کنسرو و ۸۰ کیلو گرم برنج در بین خانوار‌های سیل زده توزیع شده است.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث طبیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار