مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان گفت:توجه به ورزش به ویژه در حوزه جوانان همواره یکی از مهمترین اولویت‌های صداوسیمای استان بوده و برنامه‌های متنوع و خوبی را در این راستا تولید و پخش نموده است.

توجه به ورزش یکی از مهمترین اولویت‌های صداوسیمای استان مرکز زنجان استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، لطیفی مدیرکل  صداوسیمای مرکز زنجان در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان رنجان گفت: توجه به ورزش به ویژه در حوزه جوانان  یکی از مهمترین اولویت‌های صداوسیمای مرکز زنجان  بوده و برنامه‌های متنوع و خوبی را در این راستا تولید و پخش نموده است.

 لطیفی با اشاره به نقش ورزش در سلامت فردی و اجتماعی به خصوص تأثیر مثبت آن در حوزه جوانان گفت: ترویج و نهادینه کردن امر ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی در کنار توجه به ظرفیت‌ها و پتاسیل‌های موجود در این حوزه می‌تواند در سالم سازی خانواده‌ها و جامعه نقش مهمی را ایفا نماید.

او در ادامه به تعامل مثبت رسانه استانی با اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرده و افزود: صداوسیمای استان با وجود تمامی مشکلات و تنگنا‌های موجود همواره نسبت به پوشش برنامه‌های ورزش وجوانان اهتمام ویژه‌ای داشته است و این مرکز آماده گسترش تعاملات فیمابین با اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت‌های مختلف ورزشی در استان می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این دیدار، نقش رسانه استانی را در ترویج و گسترش فرهنگ ورزش همگانی بی بدیل دانست و بیان کرد: امید است با یک انسجام و همدلی مناسب برنامه‌های ورزشی روز به روز تقویت شود تا بتوانیم به سمت رشد و پویایی ورزش استان زنجان و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم حرکت کنیم.

او به فعال بودن ۳۵ ایستگاه ورزشی صبحگاهی و عصرگاهی همگانی اشاره کرد و درخواست همکاری رسانه استانی برای پوشش رسانه‌ای همایش پیاده روی خانوادگی در سوم آبان ماه سالجاری شد.

 

 انتهای پیام/ر

دیدار مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.