هادی حبیبی: برای قهرمانی در لیگ می‌جَنگیم/ قرارداد کشتی گیران منطقی و قابل پرداخت است

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد گفت: در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد با همه توان برای قهرمانی می‌جنگیم.

هادی حبیبی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم کشتی دانشگاه آزاد برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: با توجه به بودجه‌ای که داشتیم تیم خوبی را جمع و جور کردیم و از روز سه شنبه هفته جاری دومین مرحله اردوی خود را برای حضور در لیگ آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قرارداد کشتی گیران ما کاملاً معقول و منطقی است گفت: با توجه به شناخت و سابقه‌ای که از لیگ دارم معمولا مبلغ قرار داد‌هایی که گفته می‌شود با مبلغی که دست کشتی گیر را می‌گیرد خیلی تفاوت دارد به همین منظور ما برای آنکه حقی از کسی ضایع نشود طوری متعهد شدیم که پول کشتی گیران به طور کامل پرداخت شود.


بیشتر بخوانید:غیبت عجیب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی کشور


حبیبی درباره وضعیت کادر فنی تیم کشتی دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر علیرضا رضایی به عنوان مدیرفنی، هاشم حبیبی مشاور فنی و اکبر بهتری هم به عنوان مربی در کنار تیم هستند، اما حتما نفرات دیگر نیز به کادر فنی اضافه خواهند شد.

سرپرست پیشین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درخصوص اینکه آیا کشتی گیران دیگری نیز جذب خواهند شد عنوان کرد: تا کنون کشتی گیران مد نظر خودمان را جذب کردیم که البته قصد داریم با چند کشتی گیر دیگر نیز به توافق نهایی برسیم و در صورت مهیا شدن شرایط برای قرار داد با کشتی گیران خارجی نیز برنامه داریم.

حبیبی با بیان اینکه مجموعه دانشگاه آزاد از هر نظر امکانات بسیار خوبی دارد و مشکلی برای میزبانی نداریم خاطرنشان کرد: برنامه تمرینی آزادکاران تا شروع رقابت‌های لیگ تدوین شده، خوشبختانه همه اعضای تیم برای حضور موفق در این رقابت‌ها آمادگی لازم را دارند و مطمئن باشید ما برای قهرمانی می‌جنگیم.

گفتنی است رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در دو گروه برگزار می‌شود که تیم‌های بازار بزرگ ایران، نام آوران اترک خراسان شمالی، آسانسور و پله برقی بهران و پاس تهران در گروه "الف" و تیم‌های رعد ستارگان ساری، نیروی زمینی ارتش لرستان، دانشگاه آزاد اسلامی و ثبت جهانی توس هم در گروه "ب" با یکدیگر رقابت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:یوسفی افشار: کشتی ایران سالهاست برنامه مشخصی نداشته است


انتهای پیام/

صحبت‌های سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار