برنامه‌های فنی تیم‌های ملی کشتی پایه تحت تأثیر تصمیم فدراسیون برای ادامه همکاری با سرمربیان این تیم‌ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که بر اساس اعلام تقویم فنی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور بهمن ماه سال جاری و مسابقات قهرمانی کشور جوانان در دی ماه برگزار خواهد شد، کادر فنی تیم‌های ملی اطلاع دقیقی از وضعیت ادامه همکاری خود با فدراسیون ندارند.

بر اساس اعلام برخی از اعضای کادر فنی، برنامه‌های تیم ملی آماده است و آن‌ها منتظر دعوت فدراسیون کشتی برای تعیین وضعیت ادامه همکاری خود هستند، اتفاقی که تاکنون رخ نداده است.


بیشتر بخوانید:رنگرز مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون شد


در هر صورت انتظار مربیان تیم‌های ملی پایه این است که با پایان رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان سال ۲۰۱۹ جهان، مسئولان فدراسیون کشتی تدبیری را در نظر بگیرند تا تکلیف برنامه‌های آتی این رده‌های سنی روشن شود.

بنا براین گزارش اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی امید هم اکنون برای حضور در رقابت‌های زیر ۲۳ سال (امیدها) قهرمانی جهان که روز‌های ۶ تا ۱۲ آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود در حال برگزاری است.

گفتنی است امیر توکلیان و فرشاد علیزاده در رده سنی نوجوانان به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی و محمد طلایی به همراه حمید باوفا نیز به عنوان سرمربیان تیم‌های آزاد و فرنگی جوانان هدایت کشتی گیران را در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ بر عهده داشتند.


بیشتر بخوانید:معرفی کمیته فنی رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور/ بهروز یاری و کاوه در بیرجند


انتهای پیام/

سرمربیان تیم‌های ملی پایه در انتظار تصمیم مسئولان فدراسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار