معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از توزیع ۲۱۰ هزار دفتر بین دانش آموزان نیازمند استان خبر داد.

رحمان ناصریان معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور رفاه حال دانش آموزان ساکن در مناطق محروم، نیازمند، تحت پوشش کمیته امداد و اداره بهزیستی استان، با هدف کاهش مشکلات آن‌ها و جلوگیری از ترک تحصیل این دانش آموزان تعداد ۲۱۰ هزار دفتر مورد نیاز آن‌ها از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت خوزستان تهیه شده است.

او افزود: این تعداد دفتر در ۵ نقطه کلانشهر اهواز و ۸ شهرستان کم درآمد استان توزیع می‌گردد.

ناصریان اظهار داشت: طی هفته آینده نیز تعداد ۱۵۰ هزار دفتر نیز تهیه می‌شود و بین سایر دانش آموزان نیازمند در مناطق مختلف استان توزیع خواهد شد.

تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مواکب اربعین حسینی

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان یکی از وظایف این سازمان را تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مواکب اربعین حسینی عنوان و تصریح کرد: اقلام اساسی مواکب از جمله؛ گوشت، مرغ، روغن، شکر، حبوبات و برنج را با به نرخ تعاونی تامین می‌شود و جای نگرانی برای تامین کالا‌های اساسی مواکب در این ایام نیست.

به گفته رحمان ناصریان، برنامه ریزی‌ها برای تامین مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ تن آرد انجام شده که با عقد قرارداد با شرکت‌های تولید نان، نان بسته بندی شده به مواکب نیز تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.