سخنگو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: گسترش مراسم اربعین خود مانعی بر سر راه دشمنان است.

قدرت مراسم اربعین تمام توطئه‌ها را خنثی می‌کندسیدکمال سجادی در گفت و گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تحولات داخلی عراق، اظهار کرد: با توجه به توفیقاتی که جمهوری اسلامی در ابعاد منطقه ای و موضوعات مربوط به عراق، لبنان و یمن داشته است، آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در صدد این هستند که نفوذ نرم افزاری و سخت افزاری کشورمان را خدشه دار کنند چراکه جایگاه فعلی ما در حال پیشرفت  است.

او ادامه داد: این کشورها برنامه ریزی هایی برای ایجاد نا آرامی در عراق داشته اند تا در میان مردم این کشور احساس عدم امنیت  ایجاد شود و واقعه عجیب و بی نظیر اربعین حسینی را کمرنگ جلوه دهند، همچنین در ارتباط با تظاهرات اخیر در عراق هم احزاب سیاسی عراق نقشی به ان معنا ندارند.

سخنگو جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: دولت، مردم و نیروهای سیاسی عراق نمی گذارند توطئه های طراحی شده توسط دشمن به ثمر بنشیند و از همه مهمتر اینکه گسترش مراسم اربعین خود مانعی برای پیروز نشدن دشمن است.

کمالی خاطرنشان کرد: قدرت مراسم اربعین تمام توطئه ها را خنثی می کند و مردم عراق هم حرکت های مهمی در رابطه با این موضوع انجام دادند.


بیشتر بخوانید: آخرین تحولات میدانی عراق/ جزئیات عملیات گسترده در استان صلاح الدین/ آماده‌باش بسیج مردمی و ارتش برای مقابله با نفوذ داعش در غرب استان الانبار + نقشه میدانی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار