رئیس بنیاد سلامت رضوی گفت: تاپ‌ترین اعمال جراحی قلب دنیا در شهر‌های ایران مثل مشهد، تهران، تبریز، شیراز و... به دست پزشکان ایرانی با موفقیت انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود شبستری رئیس بنیاد سلامت رضوی در نشست خبری سومین کنگره جهانی قلب رضوی، گفت: سیمینار‌ها و کنگره‌هایی که در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود موجب رشد قابل توجه علمی و پزشکی این مرکز درمانی شده است.

او ادامه داد: در این سیمینار ۳ روزه که ۲۰ دانشگاه داخلی و ۴ انجمن خارجی برگزار می‌شود ۲۰۰ سخنرانی خواهیم داشت و ۲۲ عمل قلب باز هم توسط جراحان جوان و نخبه انجام می‌شود و به فضل الهی شاهد بروز و ظهور آخرین دستاورد‌های حوزه قلب خواهیم بود.

رئیس بنیاد سلامت رضوی با بیان اینکه متخصصان و جراحان سرآمد قلب جهان از انگلستان، آمریکا و ایتالیا هستند، گفت: در این کنگره پزشکی که از ۱۹ کشور جهان حضور دارند نگاه مشفقانه تولیت آستان قدس رضوی و دیگر مسئولان این آستان مقدس را شاهد هستیم و بزرگترین افتخارمان این است که خدمات ما با محوریت امام رضا (ع) ارائه می‌شود.
 
شبستری با تاکید بر اینکه ایران جزو کشور‌های سطح یک جهان است، افزود: تاپ‌ترین اعمال جراحی قلب دنیا در شهر‌های مختلف ایران همچون مشهد، تهران، تبریز، شیراز و دیگر شهر‌های ایران به دست پزشکان توانمند ایرانی با موفقیت انجام شده است.
 
او تصریح کرد: بالاترین عمل‌هایی که بدون بیهوشی انجام می‌شود مربوط به عمل تاوی بوده و در ۶ ماهه نخست امسال ۲۲ مورد از این عمل با موفقیت انجام شده است که تعدادی از این اعمال در بیمارستان رضوی بوده است.

رئیس بنیاد سلامت رضوی گفت: پیش‌بینی میزبانی از بیش از ۷۰۰ متخصص، فوق تخصص و جراح قلب و عروق در سومین کنگره جهانی قلب رضوی شده است و تاکنون حدود ۵۰۰ نفر ثبت‌نام و اعلام حضور کرده‌اند، ایران سهم و نقشی ویژه در برگزاری کنگره‌های بین‌المللی در جهان دارد و در برنامه‌های قلب دیگر کشور‌ها حداقل ۶ نماینده از ایران حاضر هستند.
 
انتهای پیام//ا.س
 
 

حضور بیش از ۷۰۰ متخصص، فوق تخصص و جراح قلب و عروق در کنگره جهانی قلب رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.