مشکات الزهرا صفی و درسا چراغی در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی تنیس بین المللی با عبور از سد ماندگار فرزامی و نماینده لهستان جواز حضور در فینال را بدست آوردند.

تنیسور‌های ایرانی فینالیست شدندبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  فدراسیون تنیس مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی تنیس بین المللی زیر ۱۸ سال پسران و دختران به میزبانی هیئت تنیس فارس برگزار و نفرات برتر جواز حضور در فینال بازی‌ها را بدست آوردند.

در بخش پسران تنیسور‌های بلاروس و چک با شکست حریفان خود به فینال راه یافتند و در بخش ۲ نفره تیم ایران با ترکیب سینا مقیمی و امیر محمد کچبی با پیروزی ۲ بر یک مقابل آرین اسماعیل پور فلاح از ایران و کیان کاظمی از آلمان عنوان قهرمانی را بدست آوردند و تیم‌های معین معظم و سیاوش شیردل و امیر محمد جمشیدی و آریا روغنی در جایگاه سوم مشترک ایستادند.


بیشتر بخوانید: انتصاب مربی تیم‌‌‌های ملی جوانان و نوجوانان تنیس روی میز


در بخش دختران نیز مشکات الزهرا صفی و درسا چراغی با عبور از سد ماندگار فرزامی و نماینده لهستان جواز حضور در فینال را به دست آوردند و زوج لهستان و ترکیه در جایگاه نخست ایستادند.

مهتا خانلو و مشکات الزهرا صفی از ایران نائب قهرمان این دوره از رقابت‌ها شدند و تیم‌های ترکیه و درسا چراغی و فاطمه سادات زنجانی از ایران سوم شدند.

رقابت‌های بین المللی تنیس جوانان امروز با معرفی تنیسور‌های قهرمان هر ۲ رده به پایان می‌رسد.

این مسابقات به مدت یک هفته در بخش دختران و پسران برگزار و تنیسور‌ها در بخش انفرادی و ۲ نفره با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

در جدول اصلی بخش پسران ۳۲ تنیسور از کشور‌های ایران، اوکراین، بلاروس، مالی، آلمان و چک و در بخش دختران، ۲۹ تنیسور از کشور‌های ایران، بلژیک، ترکیه و لهستان حضور دارند.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده امین مهدویان داور نشان سفید کشورمان است.

انتهای پیام/

عنوان قهرمانی تیم پسران ایران در مسابقات بین المللی تنیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار