مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از انجام اقدامات اطلاعاتی در پلیس آگاهی استان مشخص شد ۲ دستگاه اتوبوس قصد انتقال محموله قاچاق سیگار را به مرکز کشور دارند که اطلاعات تکمیلی در دستور کار عوامل اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود: با تلاش عوامل پلیس آگاهی استان "زنجان" پس از بررسی اطلاعات دریافتی و انجام اقدامات فنی و مراقبتی در نهایت اتوبوس‌های مورد نظر در محور زنجان –تبریز شناسائی و توقیف شدند.

او اضافه کرد: در بازرسی از اتوبوس‌ها ۳۶۹ هزار نخ سیگار خارجی و ۳۱ کیلو توتون کشف قاچاق و ۴ نفر هم در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۲ میلیارد ریال بیان کردند.

* کشف محموله چسب درشهرستان البرز

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران یگان امداد شهرستان البرز حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود: ماموران در بازرسی از این نیسان، ۳۵ هزار عدد انواع چسب و ۵ هزار و ۲۰۰ عدد کلید مینیاتوری خارجی قاچاق کشف و راننده خودرو را به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

*افزایش ارائه خدمات رسانی مرکز مشاوره در هفته ناجا

به مناسبت هفته ناجا مرکزمشاوره آرامش و دوایرمددکاری کلانتری‌های استان آماده ارائه خدمات مضاعف در زمینه‌های، خانواده، روانشناختی، انتظامی، حقوقی، تحصیلی و ازدواج در دو شیفت صبح وعصر به عموم شهروندان است.

در صورت نیاز به خدمات مشاوره می‌توانند به این مرکز مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۱۸۲۱۱۷۱ تماس بگیرند و از خدمات رایگان مشاوره پلیس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.