دبیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: به طور قطعی دشمنان با آرامش و ایجاد امنیت در عراق مشکل دارند و یکی از اهداف آنها اربعین است.

اختریآیت‌اللّه محمدحسن اختری دبیرکل سابق مجمع جهانی اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حوادث اخیر در عراق گفت: همواره صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان آنها در منطقه در تحریک، تقویت و تربیت گروه‌های تروریستی و به راه انداختن جنگ‌های داخلی و حوادث اخیر عراق نقش داشتند.

او با اشاره به اقدامات به موقع عراق برای برقراری آرامش در این کشور، ادامه داد: برخی به بهانه‌هایی مشکلاتی برای این کشور درست می‌کنند؛ آنها دوستدار آرامش در عراق نیستند و بهانه می‌کنند و همه این مسائل برای ملت عراق ضرر دارد.

حجت‌الاسلام اختری یادآور شد: به طور قطعی دشمنان با آرامش و ایجاد امنیت در عراق مشکل دارند و یکی از اهداف آنها اربعین و همکاری‌های منطقه‌ای عراق با کشور دوست و برادر ایران است.

او تاکید کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آنها همچون امارات و عربستان به دنبال برهم زدن آرامش در عراق و منطقه هستند و چشم دیدن عراقی آرام را ندارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب سیاسی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار