دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: حادثه تروريستي چابهار حركتي كور بود و هيچ‌گونه تاثيري در اراده و عزم ملت ايران ندارد لذا نمي‌تواند ملت را از آن راهي كه پيش گرفته‌اند باز دارد.

آيت‌الله محمد حسن اختري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره حادثه تروريستي چابهار گفت: طي دوران انقلاب اسلامي همواره از اينگونه توطئه‌ها عليه ملت ايران صورت گرفته است.
 
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بيان اينكه جبهه استكبار از انجام هيچ توطئه و نيرنگي عليه كشورمان كوتاهي نكرده است، اظهار داشت: استكبار جهاني هرگاه كه توانسته ضربه‌اي بزند تلاش كرده است تا آن را عملياتي كند.
 
وي تصريح كرد: حادثه تروريستي چابهار حركتي كور بود و هيچ‌گونه تاثيري در اراده و عزم ملت ايران ندارد و نمي‌تواند ملت را از آن راهي كه پيش گرفته‌اند، باز دارد.
 
آيت‌الله اختري خاطر نشان كرد: در طول اين سال‌ها هر از چند گاهي دشمنان دست به چنين اقداماتي زده‌اند اما بدانند كه تاثيري ندارد.
 
لازم به ذكر است؛ كه بر اثر حادثه تروریستی روز جمعه در مقابل مسجد امام حسین (ع) چابهار توسط ایادی استکبار، دو نفر به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار