رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: ۱۶۷ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان در ۶ ماهه گذشته تجدید خط کشی شده است.

فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه ارتقای ایمنی جاده‌ها از ماموریت‌های مهم راهداران است گفت: در مدت یادشده راهداران پرتلاش این شهرستان با بکار گیری حدود هزار تن آسفالت سرد و گرم جاده‌های شهرستان مشگین شهر را لکه گیری و ۱۲ کیلومتر را نیز روکش آسفالت انجام داده اند.

او در جهت جلوگیری از خروج وسایل نقلیه از مسیر و وقوع حوادث در جاده از نصب شیار لرزاننده و هشدار دهنده در ۴ کیلومتر از مسیرجاده مشگین شهر خبرداد و افزود: تاکنون ۵۰۰ کیلومتر از حریم راه اصلی، ۳۵۰ کیلومتر راه شنی و ۲۵۰ کیلومتر از راه خاکی شهرستان مشگین شهر توسط راهداران تسطیح، رگلاژ و تیغه زنی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر زهکشی ۲۰۰ متر مربع از پیج احمد بیگلو و جاده هریس را یاد آور شد و اظهار کرد: در ۶ ماهه امسال ۱۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان شن ریزی و ۶۹۰ متر مکعب نیز ریزش برداری در مسیر انجام شده است.

فرج پور در جهت افزایش ایمنی محور‌ها از برچیده شدن تابلو‌های فرسوده در محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر خبرداد و تصریح کرد: تاکنون هزار و ۸۰۰ عدد تابلوو بازتاب ایمنی جدید و همچنین ۲۲۰ متر مربع علائم اطلاعاتی و بنر‌های هشداردهنده در بزرگراه و جاده مشگین شهر نصب شده است.

او با اشاره به اینکه راهداران زحمتکش شهرستان مشگین شهر در ۶ ماهه امسال بیش از ۴ هزار متر مکعب برداشت و پاکسازی نخاله در بزرگراه و جاده قدیم مشگین شهر انجام داده اند گفت: جهت جلب رضایت رانندگان و رفع نیاز‌های آن‌ها هزار و ۱۰۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای بین رانندگان شهرستان مشگین شهر توزیع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای این شهرستان مسئولیت نگهداری هزار و ۲۸۰ کیلومتر از راه ارتباطی را برعهده دارد خاطرنشان کرد: راهداران زحمتکش این شهرستان بصورت شبانه روزی اماده صیانت و حفاظت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی هستند.

انتهای پیام/ح

توزیع لاستیک در بین رانندگان شهرستان مشکین شهر

برچسب ها: راهداری ، خط کشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
ضمن تشکر فراوان از زحمات عزیزان زحمت کش راهداری مشگین شهر، آسفالت راه روستا لنج آباد و 7 روستای حومه با راه ارتباطی مشترک یادتان هست؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
ضمن تشکر فراوان از زحمات عزیزان زحمت کش راهداری مشگین شهر، آسفالت راه روستا لنج آباد و 7 روستای حومه با راه ارتباطی مشترک یادتان هست؟؟!!