رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از توزیع ۱۴۴۰ حلقه لاستیک دربین رانندگان پارس آباد و اصلاندوز خبر داد.

یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از توزیع یک هزار و ۴۴۰ حلقه لاستیک طی شش ماه اول سالجاری در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز خبر داد.

او گفت: در جهت حمایت از رانندگان پرتلاش طرح توزیع لاستیک سهمیه‌ای به نرخ دولتی همچنان در شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد فعالیت ۱۳ شرکت در بخش حمل و نقل کالا در این شهرستان را عنوان کرد و افزود: در مدت یادشده بیش از ۱۵۰ هزارتن کالا شامل محصولات کشاورزی، اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مردم است.

آذری با بیان اینکه نظارت ویژه‌ای بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر انجام می‌شود تصریح کرد: در ۶ ماه گذشته به تخلف ۲ شرکت در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ رسیدگی شده است.

او خط کشی ۲۴۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز توسط راهداران سخت کوش یادآور شد و تصریح کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد وظیفه نگهداری از ۶۲۵ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی را بر عهده دارد که با تلاش شبانه روزی گشت‌های راهداری از این سرمایه ارزشمند ملی حفاظت و صیانت می‌کنیم.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۱۳ شرکت در بخش حمل و نقل کالا در پارس آباد

برچسب ها: راهداری ، لاستیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.