معاون پارلمانی رئیس جمهور با آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان و نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با آیت الله علی اسلامی، اما جمعه تاکستان و نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: قزوین دارای ظرفیت‌های منحصربه فرد زیادی در حوزه‌های اقتصادی است و می‌تواند به موتور محرک اقتصاد مقاومتی در کشور بدل شود.

حسینعلی امیری با تاکید بر محدود بودن بودجه دولت و تاثیرات تحریم در کاهش درآمد‌های نفتی، افزود: پروژه‌های نیمه تمام زیادی در کشور وجود دارد و بودجه جاری ما کفاف اتمام همه آن‌ها را نمی‌دهد.

او اضافه کرد: با این حال تلاش می‌شود اعتبارات را در حد مقدور تامین و پروژه‌های استان قزوین را تسریع کنیم.

آیت الله علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرنگان رهبری هم در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم تسریع در پروژه‌های نیمه تمام شهرستان تاکستان، گفت: وضعیت جاده رحیم آباد به سه راه دانسفهان و شامی شاپ تا تاکستان بسیار خطرناک است.

استاندار قزوین هم در این دیدار گفت: وضعیت راه‌های استان در مقایسه با توسعه یافتگی آن در بخش صنعت اصلا مناسب نیست.

هدایت اله جمالی پور، توسعه فیزیکی و امکانات راه‌های اصلی و روستایی استان را از اولویت‌های کاری خود بیان کرد و افزود: در ۲ ماه آینده برای حل مشکل این جاده‌ها اقدام جدی می‌کنیم.

منبع : مهر

انتهای پیام/ک

معاون پارلمانی رئیس جمهور با آیت الله علی اسلامی  دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار