‌فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۱۰۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک هفته گذشته در شهر‌های سراوان، ایرانشهر و چابهار خبر داد.

کشف بیش از ۱۰۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشورسردار محمد قنبری ‌فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان   در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: طرح تشدید کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه با قاچاق سوخت طی هفته گذشته با محوریت کنترل خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی تشدید شد.

او افزود: در این مدت ضمن شناسایی و تخریب یک دپوی سوخت، ۷ باک اضافه کشف و ۴ دستگاه تریلی و ۷۷ دستگاه وانت و خودروی سواری حامل سوخت قاچاق در شهر‌های، سراوان، ایرانشهر و چابهار توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این رابطه در مجموع ۱۰۴ هزار و ۵۱۰ لیتر سوخت قاچاق شامل: ۸۶ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل، ۱۷ هزار و ۳۳۰ لیتر بنزین و ۹۸۰ لیتر نفت سفید قاچاق کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به معرفی افراد متخلف به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: پلیس در برخورد با قاچاقچیان و اخلاگران نظام اقتصادی با جدیت عمل می‌کند و از شهروندان نیز انتظار میرود با گزارش موارد مشکوک به پلیس از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، خادمان خود را در بر خورد با قاچاقچیان یاری دهند.

انتهای پیام/ع

کشف قاچاق سوخت در سیستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار