رئیس بازرسی پلیس پیشگیری فاتب گفت: شهروندان تهرانی خواستار افزایش تعداد گشت‌های موتوری، خودرویی و پیاده پلیس در معابر، کوچه پس کوچه‌های شهر شده‌اند.

درخواست تهرانی‌ها از پلیس پایتخت/ گشت‌های پلیس در محلات و معابر افزایش یابدسرهنگ بهزاد هادی پور رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تبریک هفته ناجا، گفت: یکی از برنامه‌های بازرسی پلیس تهران بزرگ انجام دیدار مردمی و ملاقات چهره به چهره است تا به مشکلات و شکایات رسیدگی شود و برای حل آن اقدامات انتظامی لازم صورت گیرد.

وی افزود: ملاقات مردم با پلیس بر دو محور تقدیر و تشکر از نیروی پلیس و برقراری امنیت و ثبات آن در سطح پایتخت انجام می‌شود.

سرهنگ هادی پور تصریح کرد: شهروندان از ما خواسته‌اند تا در محلات، کوچه پس کوچه‌ها و معابر گشت‌های پیاده و موتوری و خودرویی بیشتر شود، پلیس تهران بزرگ نیز با روی باز از پیشنهادات مردمی استقبال می‌کند و قطعا برای حفظ و ثبات امنیت شهری گشت‌های ما بیشتر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ضرورت ارتباط مستقیم تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تجهیزات انتظامی/ واسطه‌ها باید کنار روند


رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: درخواست‌های دیگری نیز به دست ما رسیده که باید این موارد را بررسی و برای انجام آن به کلانتری‌های محلات تهران ارجاع دهیم تا موضوعات و دغدغه‌های شهروندان حل و فصل شود.

سرهنگ هادی پور با بیان اینکه پس از رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، نتایج صورت گرفته به آن‌ها اعلام خواهد شد، گفت: شهروندان در صورت وقوع هرگونه مشکلی می‌توانند مراتب را به صورت حضوری و یا با برقراری تماس با سامنه ۱۹۷ به بازرسی پلیس پیشگیری اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

توضیحات پلیس درباره افزایش تعداد گشت‌های پلیس در معابر پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
باید قانونی باشد که اگر جرمی در هر منطقه رخ داد پلیس آن منطقه نیز مورد مواخذه قرار گیرد با این روش اگر تونستید مجرم پیدا کنید. اول باید یقه پلیس گرفته بشه بعد دنبال مجرم ...
آخرین اخبار