معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: در حوزه تجهیزات انتظامی باید واسطه‌ها کنار روند و ارتباط تولید کنندگان و مصرف کنندگان این تجهیزات با یکدیگر مستقیم باشد.

ضرورت ارتباط مستقیم تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تجهیزات انتظامی/ واسطه‌ها باید کنار روندسردار محمد علی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نمایشگاه تجهیزات پلیسی (ایپاس ۲۰۱۹) گفت: تمام شرکت‌ها و تولیدکنندگان تجهیزات امنیتی و پلیسی با حضور در نمایشگاه ایپاس تولیدات خود را به معرض نمایش گذاشتند تا علاقه‌مندان مبحث تأمین امنیت، اقلام و اجناس آن‌ها را ببینند و نسبت به تهیه این اقلام اقدام کنند.

وی افزود: در حوزه تجهیزات انتظامی باید واسطه‌ها کنار روند و ارتباط تولید کنندگان و مصرف کنندگان این قبیل تجهیزات با یکدیگر مستقیم باشد.

سردار نوری نژاد تصریح کرد: طبق بازدیدی که از این‌ نمایشگاه به عمل آوردیم، مشاهده شد که تنوع در کالا و تجهیزات وجود دارد و اقلام در حوزه‌های ایمنی، امنیتی و انتظامی در این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار گرفته است و سطح کیفی نمایشگاه ایپاس هر سال نسبت به سال قبل افزایش یافته است و به صورت روزآمدی تجهیزات در حال ارتقاء هستند و بیش از ۹۰ درصد تجهیزات نمایشگاه بومی هستند.


بیشتر بخوانید: ضرورت توسعه تجهیزات امنیتی و پلیسی با استفاده از دانش و فناوری‌های نوین


انتهای پیام/

آخرین جزئیات از نمایشگاه تجهیزات ایمنی و انتظامی (ایپاس ۲۰۱۹)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار