دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: نیم نگاهی به رکورد شکنی در لیگ برتر دارم و تاکنون با کمک کل تیم دروازه مان را بسته نگه داشتیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر ذوب آهن در دربی اصفهان اظهار کرد: در ابتدا خدا را شکر می‌کنم که دروازه ام را بسته نگه داشتم و اول بازی روند تیم ما خوب پیش نرفت و یک مقدار طول کشید تا بازیکنان به خودشان بیایند. اما در نیمه دوم آن طور که دلمان می‌خواست پیش رفت و توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و ۳ امتیاز کسب کنیم.  

او درباره اینکه به دنبال رکورد شکنی در لیگ برتر نیست، گفت: بله نیم نگاهی هم به این موضوع داریم و بازی به بازی جلو می رویم و لطف بزرگی است که به کمک کل تیم دروازه مان  را بسته نگه داشتیم و از روند رو به جلو تیم لذت می بریم و امیدوارم بعد از تعطیلات هم این روند را حفظ کنیم. 

نیازمند درباره اینکه قلعه نویی برای تشویق ایسلندی مانعش شد، بیان کرد: قلعه نویی این حرف را نزد و بیان کرد که همه می توانند برای تشویق ایسلندی با هواداران همراه شوند. خدا را شکر از سال گذشته تاکنون لحظات خوبی با هواداران داشتیم و این لحظات دلچسب است. 

در جام حذفی فرصت اشتباه نیست 

او درباره بازی بعدی این تیم در  جام حذفی برابر پیکان است، گفت: در جام حذفی  فرصت اشتباه نیست و امیدوارم که از آن  بازی هم دست پر بیرون بیاییم و بتوانیم به مرحله بعد راه یابیم. 

نیازمند درباره عملکرد داوری بازی گفت: داوری بازی امروز خوب بود، البته بنیادی فر چند صحنه خطا را ندید. ارسلان مطهری به من زد و ندید و در نهایت داوری مشکلی نداشت. 

امیدوارم نظر سرمربی تیم ملی را جلب کرده باشم 

او درباره اردوی تیم ملی فوتبال برای بازی با کامبوج و اینکه احساس می‌کند به تیم ملی دعوت شود، گفت: من این احساس را در اردوی قبلی هم داشتم، اما دعوت نشدم. منتظر می‌مانم تا ببینم نظر سرمربی تیم ملی چیست و امیدوارم که توانسته باشم نظر مثبتش را جلب کرده باشم و در لیست جدید تیم ملی باشم.  

نیازمند درباره تفاوت سپاهان با تیم‌های دیگر چیست، گفت: من از ابتدا در تیم پیکان بودم و حداقل تفاوت بین تیم پیکان و سپاهان این است که این تیم اصفهانی هواداران پرشماری دارد و مسئولان شهر اصفهان هم پشتیبان این تیم هستند. به هر حال پیکان هم همانند سپاهان  از لحاظ ساختاری تیم خوبی است.


 بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - ذوب آهن صفر/ صدر جدول طلایی ماند/ دربی آبی‌ها را قلعه نویی بُرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار