به منظور بررسی خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، نشست مشترک نمایندگان ۲ کشور ایران و عراق در چذابه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: نشست مشترک نمایندگان ۲ کشور ایران و عراق که در پایانه مرزی چذابه برگزار شد، مسائلی از جمله تردد زوا، گذرنامه، بهداشت و درمان، خدمات رسانی و ... مطرح و بر هماهنگی ۲ کشور در خدمات رسانی مناسب به زوار عتبات عالیات تاکید شد.

او افزود: در این نشست مسئولان بلند مرتبه استانداری استان میسان عراق فرماندهان نظامی ارتش در استان میسان و مدیران ستاد اربعین استان خوزستان و شهرستان حضور داشتند.

رئیس قرارگاه اربعین حسینی در چذابه درخصوص مباحث مطرح‌شده در این نشست بیان داشت: موضوع امنیت، تردد زوار، گذرنامه‌ها، بهداشت و درمان، خدمات رسانی و عبور سریع‌تر و بهتر از مناطق مرزی در این نشست مطرح شد.

حسین زاده اظهار کرد: تاکنون مشکل خاصی در خصوص تردد زوار از این پایانه مرزی نداشتیم، ولی با توجه به حذف روادید و احتمال افزایش چند برابری زوار به کشور عراق پیشنهاد دادیم آمادگی اعزام اتوبوس جهت جابجایی در کشور عراق را نیز داریم که طرف مقابل با تشکر از همکاری کشورمان گفتند فعلاً نیازی نداریم و در صورت لزوم از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد

این مقام مسئول تصریح کرد: الحمدلله با هماهنگی و همکاری‌ای که بین ما و استانداری میسان وجود دارد و همچنین مواکب مردمی که در عراق و ایران فعالیت‌های چشمگیری می‌کنند با توجه به تجربه‌ای که در این چندسال داریم، ان‌شاءالله بتوانیم امسال نیز مانند سال‌های قبل خدمتگزارن خوبی برای زوار اربعین حسینی (ع) باشیم.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در این نشست با تشکر از حسن همکاری مدیران ارشد استانداری میسان و نیرو‌های نظامی کشور عراق، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص تردد زوار عتبات عالیات در این پایانه مرزی خواستار هماهنگی و همکاری مدیران ۲ کشور در تمامی زمینه‌ها شد.

انتهای پیام/گ

بررسی وضعیت خدمات رسانی به زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.