رییس ستاد عتبات عالیات خوزستان از احداث ۸۰ موکب اربعین حسینی در چذابه خبر داد.

حجت الاسلام سید محمود موسوی رییس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، تاکنون ۸۰ موکب اربعین حسینی در چذابه درحال ساخت است.

او با اشاره به اینکه زیر بنای این مواکب از ۲۲۰ متر مربع و بیش‌تر است، افزود: این مواکب که با استفاده از مصالح ساختمانی و بصورت دائمی و مجتمع خدماتی شامل؛ سالن‌های استراحت، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی احداث می‌شوند، برای رفاه زوار اربعین حسینی و ارائه خدمات رسانی به آن‌ها آماده خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه تمام هزینه‌های ساخت و احداث مواکب اربعین حسینی بر عهده موکب داران و نیرو‌های کار است، بیان داشت: خیرین نیز در تهیه مصالح ساختمانی مشارکت دارند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان خوزستان اظهار کرد: مواد خوراکی از جمله؛ آب معدنی، آرد برای پخت نان، نان بسته بندی، کنسروجات، شربت، عرقیجات، ماست تک نفره، کیک و کلوچه، برنج، روغن، رب گوجه، چای، قند و شکر، حبوبات، مرغ و گوشت، خرما، میوه و یخ بهداشتی می‌توان برای مواکب به منظور اکرام و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی شمرد.

انتهای پیام/گ

مواکب اربعین حسینی در مرز چذابه احداث می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.